Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!

Spiralis

Anbefalte innlegg

Haha, morsom tråd!! Kjenner meg igjen i mye :)

Jeg hadde en periode første året på videregående hvor jeg stadig forsov meg. En gang våknet jeg halv ti, løp på badet, stelte meg, skyndtet meg på kjøkkenet for å smøre niste. Sier såklart god morgen til romkameraten min som sitter der, og han ser rart på meg og sier "hallo" tilbake. Han spør hva jeg skal og jeg svarer at jeg skal på skolen. -"Skal du på skolen NÅ?". -"Ja...?!". Jeg tok ikke den. Løper ut og forter meg ned til skolen som ligger 10 minutter unna. Synes det er rart at det er så mørkt ute, men har ikke tid til å tenke over det. Da jeg kommer ned til skolen, er den stengt. Først da skjønner jeg det. Klokken er ti om kvelden, ikke om morningen. Ooops! :rodme:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en artig tråd!

Hadde en episode ein gang da jeg kjøpte splitter ny TV til 10.000 Kr, og kjørte fornøyd hjem uten noen pakke.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse bra :D Da jeg var liten så hadde jeg overnattingsgjest av ei venninne. Vi sov på loftet, og gadd ikke å gå ned for å hente madrasser. Derfor fant vi ut at vi likesågodt kunne ta litt glava fra mørkloftet (isolasjon som er i veggene) Vi kunne ikke skjønne hvorfor begge begynte å klø så fælt... :sjenert:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Hadde byttet vakt med noen, så hun skulle jobbe dag for meg og jeg jobbe kveld for henne. Jeg klarte å glemme det, stå opp klokken 6, dusje og komme meg på jobb. Litt kjipt å møte henne der, selv om det var godt å kunne dra hjem for å legge seg..

Men har faktisk gjort noe lignende før. Fikset noen til å passe hunden min fordi jeg skulle på jobb, kjørte en halvtime for å levere hunden min hos henne, fikk dårlig tid, kjørte en time til jobben, fikk fartsbot på 4900 kr, for så å komme inn på jobben og høre: hva gjør du her? Du har jo fri i dag!

Har en til. Parkerte på gratisparkering på senteret, men glemte å trekke lapp. Kom ut og hadde fått parkeringsbot! Ble så forfjamset at jeg satte fra meg veska på taket og kjørte gjennom hele sentrum. Var en fyr bak meg som drev og blinket på meg, og jeg fattet ingenting. Før han kjørte opp på siden av meg og pekte på taket mitt..

Har også vært på backpacking i land med venstrekjøring i lengre tid, og klart å kjøre feil vei i rundkjøringen da jeg kom hjem til Norge..

Endret av Badabing
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, for en herlig tråd!

Jeg var på jobb/i praksis på en institusjon og det var lunsjtid for pasientene. En dag i uka pleier de å få servert reker og egg. Da maten var servert sa jeg høyt: " nå er det eker og regg!" for å signalisere om at det var greit å sette seg til bords.Det gikk noen sekunder før det gikk opp for meg hva jeg hadde sagt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk tråd. Godt å se at jeg ikke er den eneste.

Kan ofte bestemme meg for å fylle ut timeliste og lignende før jeg oppdager at jeg trenger en penn. Spaserer inn på kontoret hvor jeg sjekker mobilen, kliner litt balm på leppene og går ut igjen. Husker at jeg skulle fylle ut timeliste, men jøss, mangler penn. Inn på kontoret, stirrer i lufta noen sekunder for lenge før jeg går ut igjen. Timelisten ja... Faen, trenger en penn!

Her om dagen kjøpte jeg meg et par flasker brus før jeg dro fra jobb. Brusen glemte jeg, så dro på butikken og kjøpte ny. Greit å ha to brus tilgode på jobb, tenker jeg. Kommer på jobb neste dag, blir tørst, kjøper en brus.

Leita febrilsk etter kondomer en kveld, men fant de ingen steder. Siden jeg er alt for umoden i hodet til å bli mamma, ble det ikke noe moro den kvelden. Neste dag skal jeg lage popcorn. Hva finner jeg i popcorneska? Kondomene.

Har også svidd ymse stekeredskaper som på mystisk vis har havnet i ovnen. Og kanel passer da på alt??

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Survival

Hadde en litt fjern episode i dag. Dro på butikken for å kjøpe vaskemiddel og tannkrem. Trengte egentlig ikke noe annet. Kom hjem med grønnsaker, frukt, pålegg, kjøtt og bakevarer. Vaskemiddel og tannkrem lå ikke i posene mine... :snurt:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir flau av å skrive dette, men here it goes: :sjenert:

Jeg skulle se film med en jeg synest var litt kjekk. Pyntet meg, banket på døra, og satt meg i sofaen.

Han plukket ut en døøds kjedelig film, og jeg måtte kjempe for å holde meg våken.

Sendte mld til veninna mi og skrev "Dette her er GØRR kjedelig! Har egentlig bare lyst hjem, og angrer på at jeg reiste hit. Hva gjør du på??". Trykker på "send" knappen, og etter 1 sek. hører jeg at tlf hans piper. Skjønner ikke helt, så kjapper meg innpå "sendte meldinger", og der ser jeg at jeg har sendt meldingen til HAN!!!

I full panikk så bare løper jeg ut døra før han har fått sjekket tlf sin. Løper og løper til jeg ikke klarer mer.

Vi bor forsatt på samme plass, og jeg sniker meg forsatt unna hver gang jeg ser han. Lurer på hva jeg gjør den dagen jeg møter på han.

:sjenert::fnise:

Ja jeg vet det var slemt gjort, men han har hatt mange damer etter jeg løp, så det går nok fint med han! :fnise:

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Jeg har en EKSTREM ekkel episode jeg da.

var en tid jeg orket ikke å ta oppvask av glass, så jeg hadde alltid plast/papp kopper (grunn: liten hybel, og veldig liten vask, så du hadde valget mellom 1-2 tallerken, 1 glass og litt bestikk før det var fullt, så jeg valgte da å ha papp tallerken plastikk kopper/bestikk og sånn)

SÅ, denne dagen skulle jeg til lege med urinprøve, hadde nettopp spist frokost, og hadde fortsatt plast koppen med drikke. men jeg tar med meg en plast kopp på badet for å ta urinprøven, setter den ved vasken, før jeg ut i hybelen skulle finne det urinprøve røret som jeg skulle gi til legen. finner det, går på badet følte meg tørst, og fjærn som jeg var gjett hvilken kopp jeg tok opp og tok en god slurk av? :murvegg:

Men andre episoder:

Jeg er veldig flink å legge ting på plasser de ikke hører hjemme x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er så jævla treig av meg, anonymt!

Jeg bruker å gå på jobb veldig tidlig, så hvis ikke andre naboer har levert søppeldunken på kvelden dagen før den skal hentes, bruker jeg å ta den med meg når jeg går om morgenen. Men så går jeg til jobben da, så det har hendt at jeg har trilla søppeldunken med meg helt til døra på jobb!

:skratte:

For et syn det må ha vært!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, fjern og fjern. Men jeg gikk akkurat rett inn i badedøra! Slo nesa skikkelig...aner ikke hvordan det skjedde, men jeg tror kanskje jeg prøvde å ta ned dørhandtaket og bomma :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å så på flybilletter til Canada og så at flyet gikk fra london 12.05 og landet i canada 14.55 eller noe i den duren. Strålende fornøyd med en så kort flytur siden jeg har flyskrekk og begynte å google reisetiden til canada og skjønte ingenting når det stod mellom 7 og 8 timer... Tok litt for lang tid før jeg tenkte på tidsforskjellen..... :sjenert:

Fjern, jeg? Neinei.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde byttet vakt med noen, så hun skulle jobbe dag for meg og jeg jobbe kveld for henne. Jeg klarte å glemme det, stå opp klokken 6, dusje og komme meg på jobb. Litt kjipt å møte henne der, selv om det var godt å kunne dra hjem for å legge seg..

Men har faktisk gjort noe lignende før. Fikset noen til å passe hunden min fordi jeg skulle på jobb, kjørte en halvtime for å levere hunden min hos henne, fikk dårlig tid, kjørte en time til jobben, fikk fartsbot på 4900 kr, for så å komme inn på jobben og høre: hva gjør du her? Du har jo fri i dag!

Har en til. Parkerte på gratisparkering på senteret, men glemte å trekke lapp. Kom ut og hadde fått parkeringsbot! Ble så forfjamset at jeg satte fra meg veska på taket og kjørte gjennom hele sentrum. Var en fyr bak meg som drev og blinket på meg, og jeg fattet ingenting. Før han kjørte opp på siden av meg og pekte på taket mitt..

Har også vært på backpacking i land med venstrekjøring i lengre tid, og klart å kjøre feil vei i rundkjøringen da jeg kom hjem til Norge..

Haha! Virker som om bil + stress ikke er en særlig god kombinasjon for degb :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle brenne aviser (hadde så utrolig mange liggende som ikke ble kasta), så fyrte på flere stykker, venta noen minutter og hev flere inni, slik holdt jeg på til det var så fullt at det tøyt ut på hele gulvet når jeg skulle hive inni neste lass. Røyk, sot, brann på gulvet, og naboen som kom bort for å spørre om alt gikk greit: :)

Når jeg var 12år skulle jeg sykle ned ei grøft for å komme over på fortauet, det var en liten bakke, så fikk litt fart. Måtte treffe den eneste lyktestolpen i hele grøfta slik at jeg føyk salto over sykkelen og traff lyktestolpen med ryggen, før jeg datt ned på sykelen.

Gikk på rulleskjøyter (også 12 år), var på vei en nedoverbakke, så kom det en gutt på sykkel mot meg, istedenfor at noen av oss bytta side (3-4m bred motorvei liksom) så smelte vi midt i hverandre. Jeg føyk langt uti grøfta og fikk en forstuet fot.

Mora mi: Hun skulle flytte vinduene som hadde blitt bytta ut med nye, og som lå i hagen. Di var for store til å flyttes, så hun fant ut at hun skulle knuse di, med hammer:) Hun bøyde seg fint ned og hamret løs. Endte med legebesøk for å skylle ut alle glassbitene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Jeg sitter bare å nikker jeg uten å kommentere noe mer :fnise:

Det samme bruker jeg også å gjøre i blant. Går i mine egne tanker, reflekterer over livet og dagens gjøremål, ser tall og bokstaver, prøver å løse diff.ligninger i hodet og slike ting - Og plutselig oppdager jeg at det er noen som prater til meg, og ikke vet jeg hvor lenge den personen har pratet til meg og prøvd å få kontakt med meg :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler så godt av denne tråden!! :D

Kan jo bidra litt selv og, og begynne med en fra min mor:

Hun skulle til byen og samboern var på jobb. Det skal sies at som oftest er det samboeren som er sjåføren, og mamma passasjer. Hun kjører å parkerer ved senteret, gjør seg ferdig, setter varene i bilen, og humper inn i passasjersetet. Sitter der en liten stund og venter og venter, og blir irritert på "den gubben" som aldri kommer. Hun kommer omsider på at hun er alene på ærend, og må småflau hoppe ut av bilen og gå til rett side av bilen, med et par tilskuere humrende ved siden av ;)

Selv har jeg jobbet på bakeri, og gjentok utallige ganger om dagen "skal jeg skjære det opp for deg?" når kundene kjøper brød. Ble flau engang en dame bestilte en wiener i brød, og jeg spør henne om den skal skjæres opp. :P

Flere ganger på jobb når jeg skal si "Takk skal du ha", har det gått litt fort, og jeg ender opp med å si "Tas-ka-ha".

:) :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fysøren og jeg ler!!! tusen takk:)

hehe!

hadde en boks med energi drikke på gulvet! tenkte: den burde ikke stå DER!

Men jeg er flink så jeg velter den ikke. joda den velta den! på det nyvaskede soveroms gulvet.....

litt fjernt kanskje?.... men ihvertfall, hatt noen små dårlige dager, litt fjern og sliten! ikke helt skjønt hvorfor. treninga er mer slitsom enn vanlig. husker dårligere enn normalt.... og etter og lest her gikk det opp ett stort lys!!

Jeg har ikke tatt levaxinen det siste dagene! (er for lavt stoffskifte) og jeg blir enda mer rar da.... hehe!... så må komme meg til legen og få påfyll:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heheh, så morsom tråd!

Gjør noe dumt hele tiden, er veldig fjern av meg til tider! I stallen har jeg flere ganger glemt å ta på meg hjelm, festet saler og andre reimer. En gang var jeg kommet hjem når jeg oppdaget at jeg bare hadde festet en tøyle.. da vet du at du har en grei hest i alle fall :fnise:

Jula 2011 presterte jeg også å helle karri over grøten isteden for kanel.

Også om morgenen når jeg er trøtt har jeg klart å gjort mye dumt. Har blant annet tatt håndsåpe på tannbørsten, fin måte å starte dagen på.. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...