Gå til innhold

Hvor fjern går det an å bli!


Spiralis

Anbefalte innlegg

Gjest NozMonster

jeg kom på skolen en dag denne uken, fant en plass mellom 2 klassekompiser, og satt meg ned! Jeg setter altid vesken på fanget og plukker ut alt jeg trenger å legger det på pulten- av bøker og penner og mobil åsånt.

så bryter klassekompisene mine ut i latter uten at jeg skjønner noenting. for på pulten min ligger fjernkontrollen, ikke mobilen min :sjenert:

jeg la jo ikke merke til det engang da jeg tok den opp av veska :daane:

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen i mye her ja! :sukk:

Den klassiske jeg ofte går på når man skriver en sms samtidig som du snakker med noen, og det du snakker om blir automatisk ordet i sms'en.

I går snakka jeg og moren min om hva vi skulle ha til middag.

Jeg skriver samtidig melding til en venninne og holder på å skrive "glad i deg" i slutten av meldingen.. så sender jeg den for så å oppdage at det står "glad i spaghetti"

I de aller fleste tilfeller oppdager jeg det før jeg sender.. men det har vært noen flauser ja :gjeiper:

Jeg har gjort noe lignende flere ganger når jeg betaler med kort i butikken. Når jeg får høre prisen på det jeg har kjøpt, f.eks 63,50, taster jeg det inn som koden på kortterminalen. Så blir jeg skikkelig forvirret en stund fordi koden min ikke fungerer, før det går opp et lys for meg...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

jeg kom på skolen en dag denne uken, fant en plass mellom 2 klassekompiser, og satt meg ned! Jeg setter altid vesken på fanget og plukker ut alt jeg trenger å legger det på pulten- av bøker og penner og mobil åsånt.

så bryter klassekompisene mine ut i latter uten at jeg skjønner noenting. for på pulten min ligger fjernkontrollen, ikke mobilen min :sjenert:

jeg la jo ikke merke til det engang da jeg tok den opp av veska :daane:

Hadde du tatt med fjernkontrollen istedefor mobilen hjemmefra? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kjørt 40 km på en treig vestlandsvei som var smal som en linjal. Vel ute ved riksveien ( heldigvis veldig tom midt på natta) skulle jeg til venstre, så jeg la meg godt til venstre, og ble like godt liggende på venstre siden noen meter før jeg våkna og la meg på rett side.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte opp på en avtale halv et i dag.... Avtalen er halv et neste frdag. :sjenert:

Endret av Spiralis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Hadde du tatt med fjernkontrollen istedefor mobilen hjemmefra? :P

jaaa :sjenert: hadde jo vært greit om jeg hadde tatt med tv`en også da.. men neeejjjda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Hver gang jeg har vært på KG i desember har jeg sett disse "julekalender luke ... " øverst.. Jeg har lurt så jævlig på hvem denne Julekalender-Luke er.. Tenkte Luke var en nisse eller no :nissegutt: Men i dag gitt lyset opp for meg! :idesmil: luke.. Ikke Luke!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt "berømt" i hjembygda for tran-whiskyen min. Det vil si: jeg presterte å blande tran og whisky (jeg aaner ikke hvordan) - men for at pengene jeg brukte på både whisky og tran ikke skulle gå tapt, tok jeg likegreit flaska med på fest for å drikke den opp. Det hele endte med en god del spying. Dårlig idé! Ullgenseren min, som jeg brukte på festen, lukter fortsatt tran den dag i dag, 3 år senere. Og den historien fortelles fortsatt den dag i dag på fest. Funker bra som ice breaker.

For et par uker siden presterte jeg også å møte opp på skolen i tøfler. Litt kleint, egentlig.

Endret av Bollocks
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt fjern igår natt....

Våknet i 4-tida og måtte sånn innmari på do. Prøvde å ta en Sheldon (for de som ser Big Bang Theory) og ta kontroll over egen blære. Men det funket ikke. Så jeg skyndtet meg opp på do, tisset, vasket hendene og løp tilbake. Og klasket tåa ved siden av lilletåa i sengestolpen! Vill indianerdans på gulvet, og mannen sov søtt videre.

Tåa var så vond at jeg fikk nesten ikke puste, klarte å holde meg i en times tid før jeg vekket mannen (han er fortreffelig nok ortoped) og erklærte at jeg hadde klasket tåa. Han stakkars var så trøtt og gnudde seg i øynene før han prøvde å lokalisere skaden. Kom et tørt "har du ikke bare sovet da......?".

Røntgen idag, og joda, brudd tvers over tåa. Er det mulig...... :sjenert: Trenger vernesko i tillegg til pysj....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kom på skolen en dag denne uken, fant en plass mellom 2 klassekompiser, og satt meg ned! Jeg setter altid vesken på fanget og plukker ut alt jeg trenger å legger det på pulten- av bøker og penner og mobil åsånt.

så bryter klassekompisene mine ut i latter uten at jeg skjønner noenting. for på pulten min ligger fjernkontrollen, ikke mobilen min :sjenert:

jeg la jo ikke merke til det engang da jeg tok den opp av veska :daane:

HaHa jeg ler så tårene triller :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er trøtt går hjernen min praktisk talt på halv maskin.

Prøvde å lage meg en kopp te før jeg skulle hjem fra nattvakt. Jeg sto og vasket tesilen min i det en kollega stopper opp for å prate med meg. Så jeg gjøre meg ferdig, snur meg og går - snur meg etter tre meter, går tilbake, fisker opp tesilen fra en haug med gammel kaffegrut, kaster papiret jeg fortsatt hadde i hånden - og vasker silen en gang til....denne gangen lot jeg meg ikke forstyrre, og holdt godt fast i silen min. Klarte heldigvis å overhøre latteren fra kollegaen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skitten pique

Hadde tatt på meg leggskinn, og holdt leggskinn nummer 2 i hånda. Når jeg så ned på leggen min så jeg det ene leggskinnet, kunne jeg ikke fatte hvor jeg la det andre. D_D

Gikk sånn 10 minutter med mislykket leting før jeg så at jeg holdt det i hånda. *facepalm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er da vært så fjern at jeg ikke husker denne hendelsen. Min ekssamboer kom løpende inn på soverommet: jeg hadde lagt meg før han. Han begynte å sjekke meg og spørre om det gikk bra med meg. Jeg hadde nettopp sovnet og jeg orket ikke å reagere på han utenom et "la meg være i fred". Det viser seg at jeg, ubevisst, har tatt av meg min røde truse på badet, og kastet den i do. Når han kommer for å tisse, så det, ved første øyekast, ut som om hele vannet er rødt av blod :ler: Kan tro han fikk seg et sjokk.. spesielt siden jeg hadde lagt meg tidlig siden jeg ikke følte meg helt i form. Jeg husker ikke den dag i dag hva som skjedde på badet den kvelden :sjenert:

Ellers har et par tallerkener med bestikk endt opp i søppelbøtta istedenfor oppvaskmaskinen, og når jeg nesten gikk ut uten bukse.... :sukk:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne historien er vel en god blanding av min fjernhet, alkohol og uflaks.

Hadde vært på byen og ble invitert på nach med noen som bodde på hotellet i samme bygning. Jeg hadde tatt av meg skoene men hadde ikke veske så venninna mi puttet de oppi hennes istedet. Etter en stund på nach var venninna mi trøtt og ville hjem. Jeg ville bli litt lenger og ga henne nøkkelen til meg siden hun skulle overnatte der. En stund etterpå finner jeg også ut at jeg skal hjem og først da går det opp for meg at skoene mine jo drog hjem sammen med venninna mi. Jaja, så veldig langt hjem var det ikke så jeg skulle da klare å gå hjem barbent, til tross for snø. Er ikke kjent i gangene i dette hotellet men finner det jeg tror er ei utgangsdør. Tar et steg ut og døra smekker igjen bak meg. Visst er jeg ute, men i en inngjerda bakgård og døren bak meg kan bare åpnes innenfra. Litt rådvill inspiserer jeg bakgården og går bort til porten som er eneste sted hvor jeg kan se ut mot hovedgata. Porten kunne ikke åpnes, men heldigvis var den ikke uoverkommelig høy så jeg klarte til slutt å klatre over - såg sikker veldig bra ut i kjole og uten sko. Kom meg hjem men ettersom jeg ikke hadde nøkkel måtte jeg få tak i venninna mi for å åpne. Hun var selvfølgelig i dyp søvn og sov seg gjennom både mine ørten anrop og blokktelefonen for å åpne utgangsdøra. Kvelden endte med at jeg måtte ringe vaktselskap og låses inn, venninna mi våkna ikke en gang av at jeg og dama fra vaktselskapet stod og fyllte ut noen papirer 2-3 meter bortenfor der hun sov:p.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Vittig tråd!

Jeg skulle på julebord på jobben og hadde pyntet og stæsjet meg big time. Brukte over en time hvertfall. Dusjet, vasket hår, sminket meg etter alle kunstens regler, brukt krølltang i håret og satt det nydelig opp, kledd meg i en vakker kjole.

Så satte jeg meg ned og tok et glass vin mens jeg ventet på at en kollega skulle komme å hente meg.

Plutselig ser jeg på klokka og får helt panikk! Herregud det er bare 10 minutter til hun kommer, jeg må da begynne å ordne meg! Inn i dusjen, vasket av meg sminken, vasket håret.. Det var ikke før jeg sto og tørket meg at det begynte å demre for meg hva jeg hadde gjort... :sjenert:

Når kollegaen min kom lurte hun selvsagt på hvorfor jeg ikke var ferdig til å dra. "Ehh... Jeg VAR ferdig.... " :sjenert:

Nesten så en kan bli skremt.

Hahaha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

På min første jobb en gang i 1988, da jeg var 18 år, spurte en kollega meg om hvor hun man fikk nytt pass.

Denne kollegaen var ikke den skarpeste kniven i skuffen syntes jeg, jeg på den annen side var, og er vel, rimelig "street smart" ...

Så da sa jeg, at jeg fikk passet mitt på den danske ambassaden (er dansk statsborger)så da måtte vel hun på den norske ambassaden. Vi slo opp i telefonkatalogen (den gamle i papir ...)og lette og lette etter den norske ambassaden i Oslo ... *Dah!*

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er så jævla treig av meg, anonymt!

Jeg bruker å gå på jobb veldig tidlig, så hvis ikke andre naboer har levert søppeldunken på kvelden dagen før den skal hentes, bruker jeg å ta den med meg når jeg går om morgenen. Men så går jeg til jobben da, så det har hendt at jeg har trilla søppeldunken med meg helt til døra på jobb!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På jobben har vi alarm hvor vi må taste inn kode når vi åpner og stenger. Jeg gikk forbi displayet en dag midt på dagen, vi hadde altså åpnet for lenge siden, og alarmen var frakoblet.. Jeg leser i displayet og der står det tast kode jeg går bort og skulle til å taste inn koden, da jeg hadde tastet 3 av sifrene slo det meg at... ehhh.. hvis jeg gjør dette setter jeg PÅ alarmen... Nullet fort ut, og gikk videre og håpet at ingen ville oppdage dette... :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg helte zalo i stekepanna i stedet for olje... Oppdaget det heldigvis ganske fort. Kunne blitt rar smak på de kyllingfiletene :fnise:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...