Gå til innhold

Bytter du håndkle etter du dusjer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bytter du håndkle etter at du har dusjet, eller bruker du det samme håndklee opp og opp igjen?

Bare nyskjerrig på hva andre gjør :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker det samme MANGE ganger...

Jeg er da ren når jeg kommer ut av dusjen :)

Skrevet

Jeg bruker mitt håndkle alt fra 2 til 4 ganger før jeg skifter. Som Najki skriver så er jeg jo ren når jeg går ut av dusjen.

Gjest Raindrops
Skrevet

Bruker det en del ganger før jeg skifter det ut, er jo gjerne ren når jeg er ferdig å dusje. Så lenge man henger det opp etterpå så det ikke ligger i en fuktig haug så går det jo helt greit:)

Skrevet

Bytter ca en gang i uka. Jeg kjenner noen som bare bruker det en gang, og det synes jeg er fryktelig sløseri med vann, såpe og strøm.

Skrevet

Jeg bruker det flere ganger av miljømessige hensyn.. :-))

Skrevet

Bytter ca en gang i uka, bruker selvbruning innimellom og da blir det stygge gule skjolder på de hvite hånklerne. Selvbruninga løser seg litt opp i vann. Synes det er deilg med nytt håndkle men gidder ikke bytte for ofte, har nok klær å vaske ellers.

Skrevet

Jeg bruker 2 håndkler når jeg dusjer - et til håret og et til kroppen. Begge disse går rett til i vaskekjelleren etterpå. Men som nevnt tidligere i tråden, så er man jo faktisk ren etter å ha kommet ut av dusjen! - Så burde kanskje brukt den flere ganger ;)

Skrevet

Bruker det 2-3 ganger før det havner i vaskemaskina.

Skrevet

Bruker det fra en til to uker.. Slenger det selvfølgelig i maskinen når jeg først vasker klær, men når man bor alene trengs ikke det annenhver dag. Og som andre nevner her, man er jo ren etter en dusj..

Skrevet

Bytter håndkle 1 gang pr. uke.

Skrevet

Jeg bytter håndkle ca 1 gang i uka.

Skrevet

Jeg prøver å bruke det flere ganger. Det jeg bruker på treningssenteret blir vasket etter en gangs bruk.

Skrevet

bruker det gjerne et 2-3 ganger før jeg vasker det. :)

Skrevet

Byttes ca en gang i uka. Det viktigste er at det tørker mellom hver dusj. Hvis det ikke rekker å tørke blir det litt mer uhygienisk. Hvis håndkle begynner å lukte surt vasker jeg det med en gang.

Skrevet

Bytter 1 gang i uka. Det er da ikke vits å slenge det i vask etter engangsbruk. Håndklene blir også raskere ødelagt og frynsete av det..

Skrevet

Bytter cirka to ganger i uka :)

Skrevet

Selv om jeg er ren etter dusjen, er ikke fantasien det. Og jeg er ikke overbegeistret for tanken på å tørke meg i trynet med samme hånkle som jeg tørka meg i rævsprekken dagen før. - Så i vaskemaskina med faenskapet.

Rart egentlig. For jeg kvir meg ikke så veldig for å stikke tunga opp i assorterte fremmedfolk...

Gjest Magnhild
Skrevet

Selv om jeg er ren etter dusjen, er ikke fantasien det. Og jeg er ikke overbegeistret for tanken på å tørke meg i trynet med samme hånkle som jeg tørka meg i rævsprekken dagen før. - Så i vaskemaskina med faenskapet.

Jeg tenker ganske nøyaktig dette. Og i tillegg så hender det jo at man tørker av seg døde hudceller når man kommer ut av dusjen. Man får jo aldri alt bort. Har ikke lyst til å gni gamle hudceller inn i trynet.

Rart egentlig. For jeg kvir meg ikke så veldig for å stikke tunga opp i assorterte fremmedfolk...

Akkurat der har jeg reservasjoner, så for meg er jo det med rumpesprekken og håndkleet et mer forståelig argument kanskje. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...