Felia Skrevet 9. oktober 2010 #1 Skrevet 9. oktober 2010 Vi skal kjøpe nye hvitvarer, noen som har dårlige eller gode erfaringer med disse merkene: - Candy - Gram - Asko - Logik alle disse selger de på elkjøp.
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #2 Skrevet 9. oktober 2010 Jeg har Gram komfyr og er veldig fornøyd. Den kommer også med ekstra garanti. Tror det er 6 år. De andre merkene er ukjente for meg.
Sola^ Skrevet 9. oktober 2010 #3 Skrevet 9. oktober 2010 Trur eg hadde gått for Gram eller Asko. Dei har eg iallfall høyrt om. Candy hadde eg styrt unna...har sett ein Candy oppvaskmaskin...den vaska ikkje reint...
Felia Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. oktober 2010 Tusen takk for svar Jeg har selv ikke hørt noe om de merkene. Tok runden på elkjøp idag og tittet. Når jeg skulle skrive ned merkenavnene sto jeg som et stor spm hver gang. Hva er det for et merke?
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #6 Skrevet 9. oktober 2010 Hørt om mange som er fornøyde med Asko
Sola^ Skrevet 9. oktober 2010 #7 Skrevet 9. oktober 2010 Gram hadde stor stjerne i kjøleskapverden for mange år sidan. Korleis det er i dag veit eg ikkje. Me har kjøpt Samsung kjøleskap og tørketrommel. Virker som ein får mykje for pengene i Samsung. Expert fører Samsung. Veldig fornøyd med kjøleskapet og tørketrommelen. Eineste som er dumt er at hylleinndelinga i kjøleskapet ikkje er optimalt. Men det holder temperaturen bra og har lavt lydnivå. Prismessig ligger dei midt på treet. Ikkje billigst, men ikkje dyrest.
Felia Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 9. oktober 2010 Sola^: det blir nok helt nye hvitevarer i og med at det skal til det nye kjøkkenet Men takk for tips dere Hjelper oss veldig
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #9 Skrevet 9. oktober 2010 Dersom dere skal handle for mye så er det mulighet for rabatt. Jeg handlet for 13000 (komfyr, mikro og vaskemaskin) og fikk 1500 i avslag uten å spørre. Dette var hos Expert Bonus. Da jeg kjøpte nye hvitevarer til nytt kjøkken så hadde kjøkkenprodusenten tilbud. Ergo så sitter jeg med nye hvitevarer fra Siemens. Er fornøyd med alt unntatt oppvaskmaskinen. Min gamle AEG var faktisk bedre. Blir sånne tørre "dråper" på bestikket.
Felia Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 9. oktober 2010 Ja, vi skal ha oppvaskmaskin, komfyr og kjøleskap En pakkepris hadde jo vært veldig fint
Henkie Skrevet 9. oktober 2010 #11 Skrevet 9. oktober 2010 Vi skal kjøpe nye hvitvarer, noen som har dårlige eller gode erfaringer med disse merkene: - Candy - Gram - Asko - Logik alle disse selger de på elkjøp. Etter merkene å dømme, skal du kjøpe billige hvitvarer. Da tror jeg det er ett fett hvilke av disse merkene du kjøper. Mange billigvarer blir produsert på samme fabrikk. Det som er viktig er å kjøpe av en leverandør som yter deg god service når/hvis du får bruk for garantien. Asko og Gram er jo i det minste kjente merker...selv om; vi har Asko oppvaskmaskin til ca 8000,- og den er vi ike særlig fornøyde med. Husquvarnaen vi hadde før til 2990 vasket fortere, stillere og bedre. Tørket bedre også. Mulig den brukte litt mer strøm, men det betyr lite mener jeg
Felia Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #12 Skrevet 9. oktober 2010 Billig og billig. Den ene komfyren jeg så på kostet 7000 og en oppvaskmaskin til 8000. For oss er ikke det billig men smak og behag
hufsa! Skrevet 9. oktober 2010 #13 Skrevet 9. oktober 2010 Heia,jeg har akkurat kjøpt ny komfyr og kjøleskap.de slo av med 1000.Asko har jeg alltid hatt lyst på men var ikke å oppdrive.Da sa selgeren at Asko var kjøpt opp av Samsung!Da ble det Samsung,kjempefin og praktisk.Kjøpte med frys nede da.Komfyr ble det Gorenje,eneste jeg syntes var fin til 6000.Var med steiketemo og disp.er kjempefornøyd!Gram har vel hatt kjøleskap siden 70 tallet, og bare hørt bra om de men for all del ikke i vaskemaskin.hadde 4 rep på 1 år og da tok de den tilbake.Ang,kjøleskapet til Samsung tenkte jeg au på vasking av håndtak og de er geniale og komme til,får du de som du må ta "nedi ett hål"så samler det mye dritt.lykke til;-))
Felia Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #14 Skrevet 9. oktober 2010 Hmmm. Vi må visst gå litt i tenkeboksen skjønner jeg.. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #15 Skrevet 9. oktober 2010 Hei Felia! Jeg har tidligere jobbet som selger av hvitevarer (Elkjøp). Kan sikkert gi deg en del gode tips angående valg av varer. Tenkte du å kjøpe hvite "hvitevarer" eller i stål? Skal du ha kvalitetspodukter, så styr for guds skyld unna Candy og Logik. Trygge/gode merker. - Electrolux (Best på kjøl)* - Miele - Gorenje - Siemens/Bosch Styr unna: - Candy - Ariston - Gram (Er gode på kjøl/frys produkter). - Matsui - Beko Ønsker du ytterligere informasjon, kan jeg gjerne veilede deg videre, legg igjen mail adresse, så tar jeg kontakt
Felia Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter #16 Skrevet 9. oktober 2010 Hei Felia! Jeg har tidligere jobbet som selger av hvitevarer (Elkjøp). Kan sikkert gi deg en del gode tips angående valg av varer. Tenkte du å kjøpe hvite "hvitevarer" eller i stål? Skal du ha kvalitetspodukter, så styr for guds skyld unna Candy og Logik. Trygge/gode merker. - Electrolux (Best på kjøl)* - Miele - Gorenje - Siemens/Bosch Styr unna: - Candy - Ariston - Gram (Er gode på kjøl/frys produkter). - Matsui - Beko Ønsker du ytterligere informasjon, kan jeg gjerne veilede deg videre, legg igjen mail adresse, så tar jeg kontakt Oj. dette hjalp jo kjempe masse Vi tenkte stål Kjøleskap med frys under. Ellers er resten ett fett. Så lenge oppvaskmaskinen går stille
AnonymBruker Skrevet 9. oktober 2010 #17 Skrevet 9. oktober 2010 Oj. dette hjalp jo kjempe masse Vi tenkte stål Kjøleskap med frys under. Ellers er resten ett fett. Så lenge oppvaskmaskinen går stille Hei igjen. Hva slags høyder skal du ha på kombiskapet? (De høyesete er vel i overkant av 2 meter). Hva er budsjettet?
Auri Skrevet 12. oktober 2010 #19 Skrevet 12. oktober 2010 Er fornøyd med alt unntatt oppvaskmaskinen. Min gamle AEG var faktisk bedre. Blir sånne tørre "dråper" på bestikket. Bruk mindre såpe, skjolder oppstår gjerne pga. for mye såpe.
Villbringebær Skrevet 12. oktober 2010 #20 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) *borte* Endret 19. desember 2010 av Villbringebær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå