Gå til innhold

klemt fettkul

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei ! jeg har en slags fettkul i øyenbrynet mitt ! den har aldri vistes noe særlig før, den har bare vært der "gjømt" i øyenbrynet mitt. Igår klemte jeg på den og det kom litt veske ut og litt blod. Den er nå helt knall rød og ser helt forferdelig ut !! den er det enda. Hva skal jeg gjøre? tror dere den kommer til å gå bort å roe seg, eller blir den rød foralltid ? :- ((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp helt av. Det er bare en kviseaktig tingest, og den kommer til å forsvinne igjen av seg selv. De er fristende å klemme på, men la den være om du kan. ;)

Skrevet

Slapp helt av. Det er bare en kviseaktig tingest, og den kommer til å forsvinne igjen av seg selv. De er fristende å klemme på, men la den være om du kan. ;)

Ja, men den ligner på den fettkul eller den føflekk uten farge. jeg har hatt denne i mange år. Men ikke før i går klemte jeg den og den ble kjempe rød.. det er ikke så festlig med en rød kul/klump i ansiktet når man skal ut. :o

Skrevet

Da har den kanskje blitt sånn fordi du klemte grundig på den? :)

Skrevet

jaaa, tror nok den e rød fordi jeg klemte på den ja.. men den kommer vell ikke til å være sånn for alltid? ; har hadd den i tre dager og den er fortsatt like rød , skjønner du :P hehe, men det går vell over snart tenker jeg.

Skrevet

Var så lur at jeg klemte bort en fettkul under øyet rett før helga.. Det skulle jeg nok ikke gjort for det ble et lite sår der istedet for.. Rødt og med rur på (istedet for en nesten usynlig bitteliten kul..) jaja, men det går nok over ja! Tar vel ofte litt lengre tid i et så sårbart område som det rundt øynene.

Blir bra til neste helg iallefall;)

Skrevet

Var så lur at jeg klemte bort en fettkul under øyet rett før helga.. Det skulle jeg nok ikke gjort for det ble et lite sår der istedet for.. Rødt og med rur på (istedet for en nesten usynlig bitteliten kul..) jaja, men det går nok over ja! Tar vel ofte litt lengre tid i et så sårbart område som det rundt øynene.

Blir bra til neste helg iallefall;)

åjaaa, såpass duja ! hehe, det var du no ikke heldig med da. det er no sånn, fettkul som jeg har fått også, og det kjennes jo ut som et sår;o jaa, og det er jo rundt øynene ting blir mest synlig også, s det er ikke så koselig det. lærte hvertfall at jeg aldri skal klemme på ukjente "kuler" i fremtiden.hehe ! takk for informasjon og råd!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...