Gå til innhold

Vondt i klitoris

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lenge nå hatt veldig vondt i klitorisen min. Det er ofte vondt i flere dager etter jeg har onanert eller hatt sex. Jeg klarer ofte ikke ta på den. Det gjør til og med vondt å gå på do, det svir. Det kan minne om symptomene på urinveisinfeksjon, men det er ikke det. Men jeg får det også veldig lett. Har hatt uvi 5 ganger bare siden i sommer. Er det noen andre som har opplevd noe lignende? Og hvis noen lurer så er jeg henvist til en spesialist, men har ikke time på lenge så derfor tenkte jeg å høre om noen her har erfaringer med dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! det er en stund siden du postet, så forhåpentligvis har du fått hjelp eller blitt kvitt problemet. Men jeg synes symptomene du beskriver liknet så fælt på noe jeg opplevde for en stund siden; det stakk til når jeg bevegde meg og var dødsvondt å ta på. Så tok jeg en grundig titt med godt lys, og oppdaget to cm-lange hår som hadde blitt dytta opp i urinrøret. De var helt lyse, nesten usynlige, men skarpe som fy. Fikk plukka dem vekk, da var alt fryd og gammen igjen... Kanskje det kan være noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...