Gå til innhold

Spørsmål =)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Heihei

Har noen spørsmål her jeg lurer litt på :)

- Vekten min rikker seg ikke, jeg spiser ca 1200 kcal om dagen, noen ganger mindre med unntak av helgen da det fort kan bli 2000 dessverre. Har det veldig mye å si ? Burde jeg holde meg til 1200 hver dag heller?

- Jeg vil begynne å trene, til nå går jeg bare turer med hunden.

Jeg vil ikke trene på senter pga jeg ikke takler å la andre se meg svett og ekkel. Derfor lurer jeg på hvordan jeg kan klare å forbrenne 400 kcal om dagen ved hjelp av trening. Jeg har et pr apparater hjemme, men blir så lei av å tråkke på spinningsykkelen i stuen. Føler ikke at det blir trening når jeg sitter forran tvn.

Jeg vil jogge ute, men har så dårlig kondis å er redd folk skal se meg:( er ille nok å gå ute synes jeg. Hvordan drite langt i alt og alle å bare kose seg ute i naturen ? Jeg trives tross alt veldig gondt å jeg vet at hunden min også hadde hatt gått av en liten joggetur om dagen

-Jeg vasker mye i huset pluss vanlig rydding. Omtrent 1 time om dagen. Forbrenner man noe på sånt?

-Er det noe ekstra jeg kan gjøre om dagen for å forbrenne noen ekstra kalorier ?

- Til sist men ikke minst, om kvelden ser det ut som jeg er 9 måneder på vei. På morgnen er det litt bedre å da ser det ut som jeg bare er et pr tre måneder på vei, men sånn burde det vel ikke være ? Jeg vet ikke hvorfor det blir sånn, prøvd å kutte ut diverse ting men det er helst når jeg skal være sunn at jeg blir sånn. Grønnsaker, salat og grov pasta / rundstykker og sånt. Magen eser virklig ut, å dette hjelper ikke på motivasjonen når magen blir flatere etter et pr dager med kun sjokolade..

Jeg vil ned 5 kilo, har en bmi på 21, så jeg er ikke direkte feit men har nå den magen da.. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære TS

Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien.

Vennlig hilsen

SportyShorty, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...