Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg skal lage hjemmelaget is

Sunn og mager is

Det står ikke noe om hvor lang tid en minimum trenger før denne er ferdig. Hvor mange timer bør den stå i fryseren før den kan serveres? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunn og mager is

Det står ikke noe om hvor lang tid en minimum trenger før denne er ferdig. Hvor mange timer bør den stå i fryseren før den kan serveres? Noen som vet?

Jeg ville tippet ca 4 timer, men det avhenger av tykkelsen på det du skal fryse.

Det er også lurt å ta det ut litt før det skal serveres slik at man ikke serverer en isklump.

Skrevet

Sunn og mager is

For et dumt spørsmål. Isen skal stå i fryseren til den er hard. hvor lang tid det tar avhenger jo av isen og fryseren din.

Skrevet

For et dumt spørsmål. Isen skal stå i fryseren til den er hard. hvor lang tid det tar avhenger jo av isen og fryseren din.

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.

Skrevet

Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar.

Så klart det finnes dumme spørsmål, trådstarter spørsmål var i denne kategorien.

Skrevet

Jeg ville tippet ca 4 timer, men det avhenger av tykkelsen på det du skal fryse.

Det er også lurt å ta det ut litt før det skal serveres slik at man ikke serverer en isklump.

Takk for svar, selv om enkelte mente at det var et dumt spørsmål...

Jeg ventet med isen til dagen etter, så det ble ikke noe problem :)

God ble den iallefall! Anbefales! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...