AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Hvis man finner masse olje i sin egen hage, har man da rett på den selv? Eller kommer myndighetene å tar oljen? Hva om man bor i et boretslag? Har egen enebolig? Har det noe å si?
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Hehe. Lest for mye Donald? Det finnes ikke olje i fastlandsgrunnen i Norge, så spørsmålet er irrelevant.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Har lest veldig mye Donald, ja, men kan ikke huske en slik historie. Men den vil jeg gjerne lese. Nei, jeg bare hørte hørte noen kolegaer på jobb diskutere det og den ene mente at myndighetene tok det, mens den andre mente man selv hadde rett på det. Men da vet jeg det og har noe å fortelle dem i morgen
bttb Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Du ville ikke eid den i Norge. Samme om du finner gullforekomster i hagen din, du eier ikke "gullgruva" for det. Hadde du bodd i USA derimot hadde det vært noe annet.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Har lest veldig mye Donald, ja, men kan ikke huske en slik historie. Men den vil jeg gjerne lese. Nei, jeg bare hørte hørte noen kolegaer på jobb diskutere det og den ene mente at myndighetene tok det, mens den andre mente man selv hadde rett på det. Men da vet jeg det og har noe å fortelle dem i morgen Mente mandag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå