la_luz Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Skal ha fest i morgen og servere gullerotkake. Kan jeg bake den i dag er den ok i morgen ? Går det evt ann å lage deigen i dag og steke den i morgen?
lilletuss87 Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 du kan lage denne i dag uten problemer, så setter du den bare kaldt i kjøleskap/ kjølebod til i morgen god helg
hjertesukka Skrevet 8. oktober 2010 #3 Skrevet 8. oktober 2010 Det går veldig fint an. Vil påstå at den blir om mulig enda bedre etter å ha stått en stund. Selv bakte jeg gulrotkake tirsdagen som jeg serverte påfølgende lørdag. Den gikk ned på høykant. Men da ventet jeg med glasuren til dagen før.
Djungelvrål Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Går kjempefint det, bare sett i kjøleskap. Nesten alle kaker utenom kaker med pisket krem kan du lage med hell lage dagen før. Endret 8. oktober 2010 av Vinnie
Ripsy Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 Enig - den smaker bedre, så jeg synes gulerotkake bør lages en eller to dager i forveien
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå