Gå til innhold

"Flasser" på tissen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merket på slutten av sommeren at jeg klødde/var sår på tissen. Liksom helt øverst i sprekken, og i nederste delen der man har hår. Om noen skjønner hva jeg mener. Så plutselig at jeg "flasser" store flak og noen steder har huden liksom sprukket. Først så tenkte jeg ikke så mye på det, regnet med at det kanskje kom av at jeg gikk masse med våt bikini ol. Men så har det egentlig bare blitt værre, har prøvd å google men finner ingen ting som stemmer helt. Noen steder sier det er sopp, så har kjørt full canesten kur (stikkpille + salve) smørte med salven flere ganger om dagen i flere uker etter på. Har også forsøkt med lamisil, men liten eller ingen foranreing. Så virker derfor ikke som om det er sopp. Er svært svært liten sjanse for at det er en kjønnsykdom, er nesten 2 år siden jeg har hatt sex.... Har aldri hatt herpes eller andre sykdommer før heller.

Har en liten mistanke om at det kan være fra dildoen min, men er supernøye med å vsake den med dildorens etter hver gang...

Noen tips? Vet jeg sikkert burde vært hos legen, men synes det er så flaut. Skal til lengen pga noe annet om 2 ukers tid da, spør om det ikke er blitt bedre til da... Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legg vekk leketoeyet fram til du skal til legen, forsvinner symptoemene til da saa vet du aarsaken.

Hvis ikke, saa skal du jo til legen uansett. Legen gir beng i om du synes det er flaut, det er jobben deres, ta opp det du enn maatte foele for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...