Gjest Mette Skrevet 8. oktober 2010 #1 Skrevet 8. oktober 2010 Har i mitt liv hatt to operasjoner med narkose. Første gangen holdt jeg på å svime av en gang, i fjor skjedde det flere ganger og jeg fikk 5 poser med væske intravenøst. Har blitt forklart at reaksjonen er fordi blodtrykket faller. Er dette farlig? Hvorfor skjer det og vil det skje igjen hvis jeg en gang i livet må gjennom et nytt inngrep med narkose?
SmallTalk Skrevet 8. oktober 2010 #2 Skrevet 8. oktober 2010 Om det er farlig eller ikke, er det bare en lege som kan svare på. Det er ihvertfall noe du virkelig må si ifra om dersom du skulle måtte i narkose flere ganger. Kontakt legen din! Dette er ikke noe vi her inne bør synse om.
ninuska_ Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen ninuska_, mod
Fremhevede innlegg