Gå til innhold

Hvilket reality program ville du vært med i?


Julianna

Anbefalte innlegg

Ser det har vært flere diskusjoner om Big Brother her inne.

Er litt nyskjerrig på hva dere mener om reality tv. ville dere ha vært med i et sånt prosjekt?

Isåfall hvilket?

Big Brother?

71 Grader nord?

Farmen?

Robinson?

Temptasion iland?

Kråkeslottet?

Villa medusa?

Muldvarpen?

Har jeg glemt noen da tro...Hmmm...begynner jammen og bli mange av disse seriene.

Klems fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

71 grader nord. icon_smile.gif

Fordi det er det eneste reality programmet der du faktisk gjør noe fysisk. Ikke bare sitter i en sofa/ligger på en strand og gjør ingenting... Jeg hadde blitt gal....

Muldvarpen er også kult ettersom de også der har en del morsomme fysiske aktiviteter. icon_smile.gif

Men det hadde blitt 71 grader nord på meg. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt og få med hva jeg ville gjort erter.gif

Egentlig kunne jeg aldri tengt meg og vært med med på et sånt prosjekt. Men hvis jeg skulle ha valgt,så hadde det blitt 71 grader nord eller farmen. enig_animasjon.gif Men skulle jeg ha blitt med i 71 grader nord,så måtte jeg fått bedtraktelig bedre kondis først. icon_lol.gif

Farmen likte jeg ganske godt,fin premie var det også,tror jeg ville valgt farmen.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne vært med i Muldvarpen. Det hadde passet meg bra. Skulle gjerne vært sprek nok til å delta i 71 grader nord. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beundrer mest de som er med i 71 grader nord. De får virkelig slite for premien. Men det kunne jeg bare ha glemt med min kondis. Muldvarpen tror jeg hadde passet best for meg. Temptation Island virker gøy. Tenk å få date så mye i de omgivelsene. Men jeg er gift og har barn så det er heller ikke for meg. Må bare si det er en elendig gjeng som er med der. De skal bare være vekk fra kjæresten i 12 dager! Og likevel sliter de sånn, og er så redd seg selv og hva de kan komme til å gjøre. HALLO!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MULDVARPEN!

Jeg hadde søkt i fjor og forige året før der igjen. icon_smile.gif

Men hørte ikke no fra dem......icon_frown.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Robinson hadde vært noe for meg, dersom jeg skulle deltatt i noe sånt. Men det som er så trist med sånne programmer, er at det alltid blir "klikker" og avtaler. Som gjør det vanskelig å få en verdig vinner. Alltid masse simple, egoistiske og sleipe mennesker som deltar i sånt, og da ville ikke jeg hatt noen sjanse. Hadde blitt stemt ut med en gang jeg. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temptation Island! Om jeg ikke var single, da. "Fristerinne" er ikke helt meg icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde blitt farmen på meg i så fall. Der må ein kunne noko, og faktisk gjere noko om dagane. Der MÅ ein få samarbeidet til å fungere nokonlunde, for at dyra ikkje skal lide og for at dei skal skaffe mat. Skulle også gjerne hatt kondis til 71grader nord, det virkar artig. BB har eg aldri sett på, så eg anar ikkje korleis det er, men sit dei ikkje stort sett i sofaen og pratar skit og drikk kvar kveld?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker en hånd opp for "muldvarpen" . fordi jeg liker psykisk konkuranse. Der man må gjennomskue folk, for å finne ting ut. + at det er mye å gjøre med kroppen. Og det er jo i et annet land icon_smile.gif liker å vere utenlands.

Ellers så er jeg jo glad i fest og morro.(uten at det tar helt av) så da ville jeg vert med på "villa medusa".. Der man bor sammen i syden. Og skal prøve å finne jeg jobb for å "overleve".. hm..

Det blir jo en reise gratis...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Der som jeg måtte velge en:

Jeg ville vært med i Villa Medusa siden det ikke er utstemmning der og slik. Da blir det liksom ikke slik at du gruer deg til å reise hjem og alle får være der like lenge. Når de gir hverandre "kameler" tar de heller ikke de fleste kamelene så alvorlig, ofr de vet at alle må gi de til noen.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde aldri falt meg inn å melde meg på ett reality program.

Synes hele opplegget er patetisk icon_rolleyes.gif

Men, jeg synes Robinson Ekspedisjonen fokuserte lite på intriger og problemer.

Det samme med 71grader nord.

_________________

Nikita kys_2.gif

[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-05-12 18:01 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-05-12 18:03 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Vill nok aldri meldt meg på, men det måtte i såfall bli 71 grader Nord. Der kreves det i hvert fall litt av deltagerne, og det er det de fokuserer på, ikke bare intriger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Måtte blitt Robinson tror jeg, men i det hele tatt har jeg vel bedre å gjøre:)

Blir skikkelig irritert over å se hvor uintelligente visse deltagere er (les: Big Brother-folka). Tenk å utgi seg selv for hele landet på en slik måte?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...