Wouxun Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Har så lyst til å lage gryterett fra bunnen av, ikke de posegreiene. Noen som har en oppskrift på det å dele med meg? På forhånd takk
Aubree Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Har så lyst til å lage gryterett fra bunnen av, ikke de posegreiene. Noen som har en oppskrift på det å dele med meg? På forhånd takk Jeg bruker: 1 Kjøttdeig 2 boks knuste tomater (vanlig eller med smak av hvitløk eller basilikum) 1 Boks tomatpure 1 løk 2 fedd hvitløk 1 dl vann Mais Sukkererter Rød paprika Stek kjøttdeig og hiv løken sammen på slutten (ikke brun det så veldig, bare bitte litt) Hiv boksen med knuste tomat oppi en gryte, sammens med tomatpure (du kan bruke så mye du vil) bland med kjøttdeigen,løken,maisen og paprikaen (som skjeres i strimler) Ha oppi litt vann, la det koke 20 min. Tilsett sukkerertene helt på slutten, slik at de holder seg sprø og god.. Veldig god syns jeg Salte og peppre litt også etter smak og behag ;p Endret 7. oktober 2010 av jahaja24
Wouxun Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. oktober 2010 Takk for den Jahaja24 Denne høres jo helt grei ut, trodde det var mye vanskeligere å lage den fra bunnen av, men dette lover bra for en som er litt lei posegryterett
Aubree Skrevet 8. oktober 2010 #4 Skrevet 8. oktober 2010 Takk for den Jahaja24 Denne høres jo helt grei ut, trodde det var mye vanskeligere å lage den fra bunnen av, men dette lover bra for en som er litt lei posegryterett Hehe ja den er kjempelett og lage Jeg syns i alle fall den er kjempegod Mye mer smakfull enn postegryteretter
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå