Gå til innhold

Kickboxing


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er kickboxing å begynne med når man er utrent og i tillegg ikke har trent Martial Arts før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis den aktuelle klubben har nybegynnerpartier så skal ikke manglende erfaring være noe hinder. Jeg tror du vil få mer ut av treningen hvis du trener litt utenom også, uansett hvor god eller dårlig form du er i - både for styrken sin del, og for at du ikke skal kollapse etter et kvarter - men det er neppe noen krav til det mens du nettopp har begynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er som taekwondo, så er det slitsomt! Mye sirkeltrening, lang og intensiv oppvarming og harde intervaller underveis. Men det er gøy, og du blir raskt i god form! Bare ikke gi opp om du er utslitt og usannsynlig støl de første ukene. God trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg har vært med på oppvarming til kickboksing en gang, det var utrolig hardt! Jeg var også helt utrent, men bare rundt 15 år så jeg var vel sprekere enn jeg er nå :ler: Det var veldig gøy da, mye lettere å trene beinhardt når man er mange synes jeg :) Synd jeg aldri fortsatte på kickboksing, fikk lyst til å prøve igjen nå når jeg så denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...