LillaDilla Skrevet 7. oktober 2010 #1 Skrevet 7. oktober 2010 Jeg har hatt store smerter i korsryggen den siste uken, kan ikke sitte eller ligge uten at dette gjør vondt. Har vært hos legen to ganger og har nå fått tabletter med morfin, Nobligan. Disse tar ikke bort smertene mine. Var hos Fysioterapaut, han kunne ikke finne noe muskulært eller skjelletproblem, og sa han derfor ikke kunne hjelpe meg. Så da ligger jeg her med store smerter i korsryggen, mest på venstreside og nedover rompa og aner ikke hva det er. Jeg er full bevegelig og har kun verkende smerter. Derfor lite sannsynlig at det er snakk om prolaps... Jeg har tidligere vært plaget med urinveisinfeksjoner, uten å ha symptomer ved vannlating. Kan disse smertene være en urinveisinfeksjon?? Skal til legen på mandag og sjekke da, men om noen har hatt lignende problemer eller har andre forslag så tar jeg imot tips.
Gjest Helene Helgesen Skrevet 7. oktober 2010 #2 Skrevet 7. oktober 2010 Kan jo hende smertene kommer fra nyrene og at det er en uriveisinfeksjon? Jeg får iallfall vondt i korsryggen når jge har UVI.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå