Gjest Sommertid Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg er bifil, men har igrunn aldri hat jentesex. Nå er det slik at kjansen byr seg. jeg har truffet ei jente som er åpen for uforpliktende kos. Nå blir jeg jo drit nervøs. Vet jo ikke hvordan jeg skal gjøre ting. Jeg vet jo hva jeg selv liker men tviler på at alle andre jenter liker det samme. Jeg har utrolig lyst å takke ja til tilbudet, men er kjempe redd for å drite meg ut. Noen som har noen gode tips og triks til meg?
Tinker8ell Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 nå er jeg ganske så hetro, men et tips jeg har lert meg angående partnere: vær heller ærlig. fortell henne at dette er nytt for deg. hvem vet, kanskje hun liker tanken på det? Go for it! Øvelse gjør mester
Parvati Skrevet 7. oktober 2010 #3 Skrevet 7. oktober 2010 Høres spennende ut - fortell om det etterpå Tenner du på henne, da? For hvis du gjør det, og hun gjør det, og begge har lyst, så tipper jeg du finner ut hva du skal gjøre underveis. Du har jo allerede hatt en første gang med en gutt/mann, og dette er i hvert fall litt mer kjent på forhånd
Gjest Sommertid Skrevet 7. oktober 2010 #4 Skrevet 7. oktober 2010 Klart jeg tenner på henne. Hadde ikke vurdet det hvis jeg ikke synes dama var attraktiv Få prøve å fortelle henne sannheten om at dette er helt nytt, så får jeg håpe hun kan komme med noen kommentarer om hva hun synes er godt underveis. Føler meg som en 14 åring igjen, det er så nytt og spennende :rødme:
Parvati Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 :rødme: Tror du kommer til å få en fantastisk opplevelse hvis du bare hopper i det Skulle ønske det var meg
Grevenpop Skrevet 10. oktober 2010 #6 Skrevet 10. oktober 2010 :rødme: Tror du kommer til å få en fantastisk opplevelse hvis du bare hopper i det Skulle ønske det var meg Det tenkte jeg også - skulle ønske det var meg Jeg synes du skal være helt ærlig, si at du ikke har gjort dette før men at du tenner på henne og har lyst til å gi dette en sjanse. Som noen sa over her - kanskje hun tenner på at du er fersk på området.
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2010 #7 Skrevet 10. oktober 2010 Det tenkte jeg også - skulle ønske det var meg Jeg også!! Heldige jente. Lykke til!
Likeverdig Skrevet 10. oktober 2010 #8 Skrevet 10. oktober 2010 Spennende Hetero her, men ville like å prøve "girl on girl"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå