Gå til innhold

Har du noen gang opplevd dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett ei på nettet som ligner meg, det er ganske sprøtt siden jeg har noen merkelige trekk jeg ikke har sett hos mange andre... var visst en som så meg på hovefestivalen i sommer også, dette var han veldig overbevist om midt i kiwikøen, der jeg prøver desperat å fortelle jeg ikke var på hove.. virket som han ble sur! Lurer på hva "jeg" gjorde som var så huskbart der borte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en jente på jobben som er veldig lik meg. Når hun var på intervju hos oss kom ei som satt i intervjuet løpende til meg og sa at det var en jente som liknet masse på meg som hadde vært på intervju hos oss. Så fikk hun jobben og det hender fortsatt at folk snakker til den ene og tror det er den andre :D

Godt vi sitter i forskjellige etasjer, så folk kan skille greit mellom oss. Men på diverse samlinger får vi stadig morsomem spørsmål om hverandre.

i tillegg så jeg en annonse i avisa, der modellen var veldig lik meg. Det syntes til og med min egen mor. Så jeg tror ikke det er så uvanlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har hendt at jeg har sett folk som er veldig lik meg.

Faren min flyttet fra hjembyen sin for å gå på videregående, og har ikke bodd der siden. Nesten 20 år senere var jeg innom et postkontor i byen. Bak disken sto to damer og åpenlyst hviske om meg og glante på meg. Til slutt var de visst sikre, og ba meg hilse til faren min, for det var åpenbart hvem jeg var datter av. De hadde gått på skole med ham 20 år tidligere... Morsomt.

En person jeg har truffet mye gjennom jobben sendte meg mail en gang og spurte om jeg hadde vært med på en bestemt busstur i et fremmed land på et bestemt tidspunkt. Han hadde vært sikker på at det var meg, men tenkte at sammentreffet var for stort, og "jeg" hadde visst ikke hilst på ham. Så han hadde ikke snakket med "meg", men greide ikke å fri seg fra tanken på at det MÅTTE være meg. Han fikk liksom ikke ro rundt det før jeg avkreftet at jeg var med på turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var visst en som så meg på hovefestivalen i sommer også, dette var han veldig overbevist om midt i kiwikøen, der jeg prøver desperat å fortelle jeg ikke var på hove.. virket som han ble sur! Lurer på hva "jeg" gjorde som var så huskbart der borte :ler:

Hæ? Opplevde det samme i fjord! Nå begynner jeg å lure...er det et rart sjekketriks etter festivaltider ellerno? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg trodde jeg så en til av "meg" på Oslo City sist onsdag. Det var nesten slik at jeg trodde det var et speil der. Veldig ekkelt :lete:

Ble bare stående der og stirre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fire ganger har noen spurt meg "Er du i familie med Camilla? Du er HELT lik!" Lurer på om det er den samme Camillaen hver gang, og lurer veldig på hvordan hun ser ut!

En annen gang satt jeg og noen venninne og søkte på masse rart på internett, og kom inn på en blogg til en jente i Canada, som var HELT lik meg, det var helt sykt! Jeg lagret ett bilde bare.. Husker ikke bloggen, fordi vi satt og drakk.. Det er noen år siden nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får veldig ofte høre at jeg ligner sånn på søstera til, vennina til, kusina til en elelr annen - tror jeg må ha et veldig alminnelig utseende :ler:

Kusina mi har ei på jobben hun mener er veldig lik meg, jeg er sånn passelig enig, men en gang så jeg på et program på tv og der så jeg ei som var veldig lik meg - det var nesten litt ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...