Gå til innhold

Sex med tidligere date


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Er det frekt å spørre ei som jeg tidligere datet (hun var interessert i forhold) og hadde sex med om å komme over for å ha sex?

Jeg er ikke interessert i forhold...

Hun var forresten veldig kåt når vi datet og ville alltid ha sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Det er det. det er sinnsykt dårlig gjort!

Men jeg er for tiden den jenta, og jeg hadde nok kommet om jeg hadde fått en melding om det.

Så dum er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om hun spør om å treffe meg. er det galt av meg da hvis jeg kun er ute etter sex med henne?

Hva om det er hun som ønsker å treffe meg og det er hun som tar initiativ til sex? er det da galt av meg å ha sex med henne siden jeg vet hun egentlig vil ha et forhold, men det vil ikke jeg....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er helt klar på at du ikke vil ha noe forhold, og hun fortsatt er klar over det, ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om en er litt usikker på om en vil prøve igjen. Er det da greit å spørre henne om å ha sex? Hun er i dette tilfellet veldig klar for forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er helt klar på at du ikke vil ha noe forhold, og hun fortsatt er klar over det, ser jeg ikke problemet.

Da må du være virkelig veldig åpen og 100% ærlig, sånn at det ikke oppstår noen misforståelser. Jeg kan foreslo sånn: " Hei! Det er enormt press fra testiklene mine, som jeg er blitt drittlei av å lette på på egen hånd. Det er midt i uka og jeg kan ikke gå på byen. Forresten er det ingen som er interresert i meg der heller. Kan ikke du komme over og lette på trykket, men husk at jeg ikke er intereesert i noe annet enn din fi... Håper du ikke forventer klem når du går eller at jeg ringer deg utenom når trykket blir for høyt igjen." Da blir hun sikker klar over dine hensikter og bare springer til deg i full fart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du være virkelig veldig åpen og 100% ærlig, sånn at det ikke oppstår noen misforståelser. Jeg kan foreslo sånn: " Hei! Det er enormt press fra testiklene mine, som jeg er blitt drittlei av å lette på på egen hånd. Det er midt i uka og jeg kan ikke gå på byen. Forresten er det ingen som er interresert i meg der heller. Kan ikke du komme over og lette på trykket, men husk at jeg ikke er intereesert i noe annet enn din fi... Håper du ikke forventer klem når du går eller at jeg ringer deg utenom når trykket blir for høyt igjen." Da blir hun sikker klar over dine hensikter og bare springer til deg i full fart

Det er hvertfall en ærlig det du sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha sex med akkurat henne? Fordi du ikke får tak i en annen jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor vil du ha sex med akkurat henne? Fordi du ikke får tak i en annen jente?

Jo, gjør det, men har ikke lyst til å ha masse ons... Dessuten funket sexen mellom oss bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes du skal holde deg unna jeg. Først dater dere,så dumper du hun som er intressert i ett forhold og nå skal du bare ha godsakene(sexen)

Du får ta enten hele dama (forholde) eller holde deg unna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

Så lenge du er 100% ærlig så bør hun ideelt sett være voksen og fornuftig nok til å ta riktig avgjørelse for seg selv.

Personlig foretrekker jeg en elsker som er på samme linje som meg da, føler det er litt spekulativt å invitere folk som vil noe mer på kun pulings. Er de forelsket så klarer de kanskje ikke å si nei uansett, de nøyer seg med smulene eller håper på noe mer. Kjipt for dem, og det kan også komme tilbake og bite deg i ræva. Du vil ikke ha en pulevenn som du må være trofast mot for ikke å såre og som det er vanskelig å "dumpe" om du skulle få deg kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva om en er litt usikker på om en vil prøve igjen. Er det da greit å spørre henne om å ha sex? Hun er i dette tilfellet veldig klar for forhold...

Vil det si at du ikke er helt sikker på hva du selv vil?

I såfall vil jeg foreslå at du møter henne igjen og finner ut av ting.

Jeg er kvinne og har vært i samme båt som deg. Det endte opp med at vi ble sammen...fant ut at jeg ikke likte tanken på at han skulle date andre (da han prøvde å komme over meg). Vi var ikke noe super match da vi datet, men vi ble bedre kjent etterhvert. Rart hvor glad man kan bli i noen man bare er intim med.

I hvor lang tid datet dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev at du dumpet henne. Sa du direkte at du ikke er interessert i henne?

Da vet hun hvor landet ligger og det er opp til henne om hun vil ha sex med deg. Hun vil sikkert håpe på noe mer enn bare sex, men det gjør ofte den ene parten i et sånt sexforhold før eller siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver, men som jenta på den andre siden.

Gikk over fra dating til å kun møtes for sex. Fint å bra det, men var i starten veldig usikker på hva han egentlig ville...og hva jeg selv ville. Hadde han sagt direkte til meg: "jeg er ikke ute etter å date noe mer, kun sex" så hadde det vært lettere å forholde seg til.

Spesielt siden jeg ikke hadde kartlagt mine egne følelser oppi dette.

Si til henne at du kun vil ha sex, så er det opp til henne å avgjøre om hun vil eller ikke. Om ikke, det finnes flere damer å ha sex med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...