Gjest smoothie22 Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 jeg er så urolig innvendig nå at jeg føler at jeg skal sprenges.. dette må da være angst.vil bare gråte.føler ikke at jeg får puste. gruer meg sånn til jobb på fredag. hva kan jeg gjøre for og roe nervene mine? alle råd mottas med takk !
^KinderMaxi^ Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Vil definitivt anbefale deg å dra til legen. Snakk med han/henne om dette og han/henne kommer mest sannsynlig å sende deg videre til psykolog hvis det er alvorlig nok.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Ja, for det er så lett å få ta i psykolog på denne tiden av døgnet? Har du det virkelig ille, kan du vurdere å oppsøke legevakta der du bur. Ellers finnast det ein hjelpetelefon på nr 116 123 som du kan ringe. Ellers så kan du skrive ned hva du har angst for og sende det inn på sidetmedord.no Eller ring ein venn/familie. Det hjelper ofte å snakke! Er du veldig urolig i kroppen, og helt rastlaus, så få det ut! Skrik, slå i puta, spring ein tur ut osv.
AnonymBruker Skrevet 8. oktober 2010 #5 Skrevet 8. oktober 2010 En ting som roer meg litt ned er 2 paracet og finne en eller annen meditasjonsvideo på Youtube... Vet godt hvordan du har det... Stor klem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå