Gå til innhold

Magnolia Cupcakes

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har noen prøvd å bake disse? LINK De "kjente" fra Sex and the city. Tenker å prøve meg på disse i morgen, og spent på om de er gode, og ellers tips og triks til en uerfaren cupcake-baker!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg baker alltid disse, du kan godt erstatte brunt sukker med vanlig hvitt sukker, og ha oppi 1 ts natron i stedet for bakepulver siden det er kefir i røra, 1 1/2 natron og 1 1/2 ts bakepulver (det gjør jeg også av og til)

Jeg bruker muffinsbrett kjøpt på tilbords for da hever de oppover i stedet for utover det er mitt beste tips. ;)

Disse er veldig god med moccatopping på :Nikke:

Skrevet

de så himmelsk ut! Her skal jeg holde meg unna sukker, så sprer dere rundt dere med oppskrifter på slike herligheter :fnise:

Skrevet

Da gleder jeg meg, nam nam! :)

Icing: hvor mange cupcakes blir det? Og store eller små? Har et muffinsbrett, men det er bare til 12 stk tror jeg, og det blir kanskje litt i minste laget.

Skrevet

Jeg pleier få ca små 18 stk, men da bruker jeg natron og fyller formene helt fulle, de hever ikke så godt da, bruker du bakepulver kan du ha formene halvfulle og da regner jeg med at du får ca små 26 muffins, kanskje mer..

Skrevet

Har ikke testet akkurat den oppskriften du linker til, men har kokeboken fra Magnolia Bakery og mener de oppskriftene jeg har testet derfra har gitt ganske bra resultat :)

Skrevet

Dårlig gjort å dele sånne ting, altså :snurt:;)

Ser dte står i oppskriften at det går an å fryse dem - vet dere om det går an å fryse smørkremen også? Synes det høres ut som om det blir bare søl og kliss, men greit å spørre... :sjenert:

Skrevet

Jeg vet ikke om den smørkremen kan fryses, men den moccakremen som jeg bruker kan fryses :Nikke:

Skrevet

den moccakremen som jeg bruker kan fryses :Nikke:

Del oppskriften med oss da? :jepp:

Skrevet

Nå starter jeg bakingen :Nikke:

Håper de blir gode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...