Gå til innhold

Sprøytespisser..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg jobbet som renholdsarbeider og vasket et offentlig toalett. Der kom jeg over en sprøyte hvor jeg ikke kunne se spissen. Jeg meldte jo fra om det, men kan jeg ha blitt stukket av spissen (hvis den fortsatt var et annet sted i rommet f eks) uten å være klar over det? Jeg kunne ikke merke noe stikk, men jeg gikk jo ikke akkurat å tenkte over det før jeg så sprøyta heller. Ville jeg ha merka det tydelig om jeg ble stukket av den?

Jeg har flere ganger gått med åpne sandaler etc i flere av parkene i Oslo. Er det utrygt å gjøre dette? Er litt bekymra i forhold til HIV..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å stikke seg på en sprøyte er jo mer eller mindre det samme som å stikke seg på en nål. Normalt sett så kjenner man det.

Vet du at det egentlig var spiss på denne sprøyta? Det finnes nemlig en del sprøyter som ikke er beregnet brukt med spiss.

Skrevet

Om en sprøytenål skulle gått gjennom huden din hadde du kjent det.

Skrevet

Jeg jobbet som renholdsarbeider og vasket et offentlig toalett. Der kom jeg over en sprøyte hvor jeg ikke kunne se spissen. Jeg meldte jo fra om det, men kan jeg ha blitt stukket av spissen (hvis den fortsatt var et annet sted i rommet f eks) uten å være klar over det? Jeg kunne ikke merke noe stikk, men jeg gikk jo ikke akkurat å tenkte over det før jeg så sprøyta heller. Ville jeg ha merka det tydelig om jeg ble stukket av den?

Jeg har flere ganger gått med åpne sandaler etc i flere av parkene i Oslo. Er det utrygt å gjøre dette? Er litt bekymra i forhold til HIV..

Tror du hadde merket at du stakk deg :jepp: Men skikkelig kvalmt da, en blir jo nervøs av sånt! Svin som legger igjen slik drit!

Tja, jeg rusler faen ikke barbeint/ i sandaler rundt i parker. Hørt om folk som har stukket seg og fått hepatitt etter å ha stukket seg på sprøyter på gress osv. i parker. HIV kan en seff også få.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...