Gå til innhold

Når har et samleie vart lenge no

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen menn sliter med å komme for kjapt. Med han jeg er sammen med, er det motsatt. Han holder på og holder på uten at han kommer. Tror han sliter med å få det til, men tør ikke antyde det for ham. Noen ganger syns jeg det er flott med en utholdende mann som kan gi meg flere orgasmer etter hverandre. Men av og til, stadig oftere faktisk, skulle jeg ønske at han ikke brukte så lang tid. Hvor lenge skal jeg la ham holde på før jeg sier at det får være nok?

Andre med erfaring på området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tilfredsstill deg selv, stress med orgasme er ikke så bra.

Finn ut av hva han tenner på så går det nok bedre ;)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg var sammen med en fyr for en del år siden som slet med det samme, men han var helt åpen om at han hadde problemer med å komme. Det hadde ingenting med hva han tente på å gjøre, han fikk det bare ikke til. Noe av grunnen i følge han selv, var at han hadde utviklet en spesiel måte å komme på, når han runket. Dvs han lå i en spesiel stilling, og etterhvert klarte han bare å komme når han gjorde nettopp det.

Jeg tror han bare kom èn gang med meg under samleie, og da hadde han sex i halvsøvne. Mulig det ble en sperre for han etterhvert, siden han faktisk klarte å komme når han var helt avslappet, jeg vet ikke helt egentlig. Han er arkivert så jeg kan ikke akkurat spørre heller.

Skrevet

Har opplevd det samme med sexpartnere, og har flere kompiser som har sagt de har det problemet. Det er nok mye vanligere enn vi tror, men dessverre er det tabu for gutter å si høyt at de har problemer med å komme under samleie med en dame. (erru homo eller?)

Det handler nok ikke om at du gjør noe galt, eller ikke tenner ham. Alle guttene som har dette problemet, som jeg har pratet med, sier at det kommer av stress, prestasjonsangst eller, som raindrops sier, sperrer som kommer av vaner.

Så det som hjelper er vel bare å gi ham tid, trygghet, komplimenter og selvtillit, og når du føler deg "ferdig" burde du bare si takk og god natt, fremfor å ligge der og vente på at han skal bli ferdig. Eventuelt kan du spørre om du skal hjelpe ham ved å f.eks. runke ham, eller at du gir ham en lap dance mens han runker selv. På denne måten fjerner dere også skillet mellom egen runketid og sextid med dama.

Og hvis ingenting funker har du jo fortsatt en superutholdende mann, noe de fleste misunner. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...