Gå til innhold

Tipser råkjørere om kontroll


spørsmålstegnet

Anbefalte innlegg

Referanse:

http://www.vg.no/bil...?artid=10041079

Jeg forstår ikke hvordan det er mulig at det finnes en slik lov som gjør det sånn at man tipser råkjøre om kontroll. De som synes noe annet kjører sannsynligvis for fort selv. Vi må få luka ut de som elsker å kutte svinger, og kjører forbi andre bare fordi de føler lopper i blodet eller. Hva er poenget med å kjøre altfor fort??? Jeg kan forstå at enkelte som kjører langt kan tjene mange minutter på dette her, men seriøst.. Start å kjør litt tidligere og hold deg til fartsgrensa.

Jeg har ingenting imot de som kjører rundt ti kilometer i timen over fartsgrensa.. så lenge de kjører under de riktige forholda, og ikke presser dem. Så jeg vil gjerne pressisere at jeg ikke synes disse skal få 4000 i bot fordi de er litt uoppmerksom hvis de er uheldig å kjøre forbi en kontroll. Da er det greit at politiet bare vinker og gir et hint om å bremse litt ned.. Men når de som virkelig liker å kjøre fort vet at kontrollen likevel er der.. så føler jeg at det er noe som bør gjøres..

Samtidig vil jeg si at de lastebilsjåførene som ligger i venstrefil i firefeltsmotorveiene bør ta seg sammen. Flere ganger ser jeg at svære tunge kjøretøyer gasser på og kjører forbi flere andre.. Hvis noe skjer, så er det mange uskyldige det går utover, og ikke han skyldige!!

DET ER BEDRE Å KOMME FEM MINUTTER FORSENT, ENN 50 ÅR FOR TIDLIG!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...