Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Før da jeg gikk på VGS, så hadde jeg ofte hodepine. Men så begynte jeg i en friluftsbarnehage, og da kom hodepinene sjeldnere..

Men nå har jeg begynt å jobbe på en skole igen, og hodepinen kommer å besøker meg hver dag. Og det hemmer meg virkelig, for jeg er utslitt etter jobb.

Jeg sover godt og nokk, jeg spiser greit, drikker vann og alt det der..

Noen som har noen formening om hva det er, og kanskje noen nye råd? :-)

Selv om jeg sliter med dette, vil jeg ikke dra og ta det opp med legen, etter min erfaring så gjør ikke leger noe som helt enn å ta penger for en ubrukelig legetime.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Muligens stresshodepine? Eller reaksjon på inneklimaet? Ta en uke eller to og se om du kan komme deg mer ut i frisk luft etter jobb og se om det hjelper.

(Og vil det ikke gi seg så får du prøve legen igjen.)

Skrevet

Du kan også oppsøke fysioterapeut uten henvisning. Om du kjenner at det kan være spenningshodepine, har fysioen mye å bidra med!

Skrevet

Jeg har det på samme måten, og det er så utrolig slitsomt! Det er konstant noe som gnager oppi toppen, og det går utover jobben, humøret og stakkars samboer. De dagene jeg ikke har hodepine er jeg verdens lykkeligste jente! Det verste er at det ikke synes for andre og da føler jeg at det ikke tror meg, det er jo så lett å late som at man har hodepine, og jeg føler meg som en hypokonder :(

Nå er det så ille at jeg vurderer å slutte i kontorjobben min og få en fysisk jobb i frisk luft, for når jeg går eller trener ute så letter hodepinen, men jeg kan ikke akkurat trene 10 timer om dagen når jeg er på jobb.

Har prøvd "alt": sovet nok, spist sunt, trent masse, droppet sukker og koffein, drukket masse vann, brukt god tid på å slappe av etter jobb og før jeg skal legge meg, sjekket blodtrykk og tatt blodprøver, sjekket synet og fått nye briller... Har også fått massasje for skuldre / nakke, men følte ikke at det hjalp noe særlig. Men nå skal jeg prøve igjen, for jeg er desperat etter å bli "frisk" :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...