AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #1 Skrevet 6. oktober 2010 I dag gikk jeg ned til et nytt treningssenter som rekalmerer som bare det at de 500 første som melder seg på hos dem får treningen hos dem til 199,- pr måned, uten binding. Jeg sjekket først nettet, og så der at de hadde en slags påmeldingsside hvor man kunne melde seg inn og så få det til 199,- pr måned, hvis man betalte med kredittkort. Det var like før jeg gjorde dette, men tenkte heller å rusle ned dit (siden jeg ikke fant noe tlf-nr på siden dems). Da jeg kom dit, ser jeg senteret med logoen og alt, men når jeg kom helt nærme er de langt i fra ferdig oppusset. Gipsplater, dører, osv sto rundt om inne i lokalet. Gulvene var verken slipt eller noe. Ingenting var ferdig, og det blir det vel ikke med det første. - Hvorfor reklamerer de for noe som ikke eksisterer enda? - Og hvorfor ber de deg betale for påmelding via nettet i stedet, når man ikke har muligheten til å få trent for det man har betalt, siden stedet i og for seg ikke finnes? Ikke får man sett stedet heller... Er dette litt rart? :klø: De har jo ikke engang et telefonnummer.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #2 Skrevet 6. oktober 2010 Ts her. Jo, de har til og med lagt ut en timeplan på hva slags timer de har i sal... :klø:
Karmosin Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg så faktisk noe om en treningssenter-scam på TV nylig, hvor de solgte medlemsskap som fy og viste til en nettside og et lokale som var under oppussing, de hadde fin logo og alt, om enn ikke på lokalet... Det var ikke i Norge, men det kan virke som noen fikk en idé
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2010 #4 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg så faktisk noe om en treningssenter-scam på TV nylig, hvor de solgte medlemsskap som fy og viste til en nettside og et lokale som var under oppussing, de hadde fin logo og alt, om enn ikke på lokalet... Det var ikke i Norge, men det kan virke som noen fikk en idé Jeg begynte nemlig å lure på om det her var en bløff, men den ville vel blitt avslørt ganske raskt. Passe dumme hvis de gjør noe slikt, men man vet aldri.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå