Gå til innhold

Hva skjer med kroppen min fortia?!?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg har hatt en veldig rar periode i d siste!! Jeg er litt småkvalm, har hodepine, er veldig trøtt, smerter på høyre side av livmora, vondt i ryggen og en smak i munnen som jeg ikke helt kan beskrive (den er veldig rar og ekkel) og vondt i tenna og EKSTREMT varm, å går på do HELE tiden!! skulle hatt mensen den 25,26,27 (da jeg normalt får den) men fikk ikke før 1.okt.. og da varte den i 2 dager.. noe som jeg syns va veldig rart, for den bruker jo å vare i 4-5 dager!! har tenkt på om jeg kunne vere gravid, men tok en test i går og den var negativ..noen andre som føler seg sånn i kroppen? hva er det?? kan enn graviditets test lyve??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt så kan en graviditetstest gi feil resultat. Dette høres ut som klassiske graviditetssymptomer så du bør nok ta en test til. Om også den er negativ bør du dra til legen å skjekke om det kan være noe annet som feiler deg.

Skrevet

eller kanskje jeg bare skal få meg en legetime med en gang?!! huff, liker ikke tanken på at det kan vere graviditet.. men jeg har lest en plass at ALLE som er gravide får ømme pupper?! det har jeg ikke.. men viss jeg drar til legen og finner ut at jeg er gravid.. kan hun da finne ut hvor mange uker jeg eg på vei?! hehe.. mange teite spm fra meg men jeg har ikke peiling!

Skrevet

Ikke absolutt alle som er gravide har ømme pupper. Og om du er gravid så kommer ikke alle symptomene på en gang heller. Men bestill deg en legetime du :) så tar legen blodprøver å skjekker om du er gravid og evt. hvor langt du er på vei.

Skrevet

innbilt graviditet kanskje?

Skrevet

asså.. jeg tok testen fordi jeg føla meg rar, og hadde ubeskytta sex de dagene eggløsningnen var sist gang!! derfor d dukka opp i hode mitt :P hadde ikkje d skjedd hadde eg aldri tatt den..

Independent_: tusen takk for gode svar :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...