Gå til innhold

iPhone 4 vil ikke synce skikkelig

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg fikk idag min iPhone 4 og satte i gang og skulle synce slik at jeg fikk over de kontaktene jeg hadde liggende på Macen fra før av. Det som skjer er at den ser ut til å synce slik som den skal, men idet den er klar til å avslutte får jeg opp denne boksen:

733059.jpeg

Jeg har oppdatert iTunes og iPhonen til siste versjon og alt skal egnentlig være på stell. Jeg har til og med prøvd å gjenopprette iPhonen for å se om det var noen gale instillinger fra da jeg fikk den.

Jeg får over ting som bilder, musikk og programmer, men kontaktene mine, mail-kontoene, notatene og iBooks-filene vil bare ikke.

Er det noen som har en god idé som kan løse dette?

Endret av aluminium
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk idag min iPhone 4 og satte i gang og skulle synce slik at jeg fikk over de kontaktene jeg hadde liggende på Macen fra før av. Det som skjer er at den ser ut til å synce slik som den skal, men idet den er klar til å avslutte får jeg opp denne boksen:

733059.jpeg

Jeg har oppdatert iTunes og iPhonen til siste versjon og alt skal egnentlig være på stell. Jeg har til og med prøvd å gjenopprette iPhonen for å se om det var noen gale instillinger fra da jeg fikk den.

Jeg får over ting som bilder, musikk og programmer, men kontaktene mine, mail-kontoene, notatene og iBooks-filene vil bare ikke.

Er det noen som har en god idé som kan løse dette?

Hørtes rart ut. Funket backup/sync greit på din gamle iPhone?

Jeg har nå min tredje iPhone. Først 3g, så 3gs og nå 4-eren. I tillegg har kona og ungene

Ved kjøp av nye telefoner, har jeg koblet til iTunes på min Mac, og alltid da blitt spurt om det erny telefon og om den skal hente info fra backup. Da har jeg svart "ja" og alt har fungert 110% smertefritt hver gang.

Skrevet

Det er min første iPhone.

Jeg opprettet meg en ny bruker og forsøkte å synke der, noe som funket helt perfekt. Det jeg kom frem til var at det var noe galt med kontaktene mine. Disse hadde BlackberryManageren synket fra min gamle Blackberry og inn i Adressebok. Dette godtok ikke iPhonen. Så snart jeg fjernet alle disse og la de til på nytt funket alt som en drøm...

Skrevet

Det er min første iPhone.

Jeg opprettet meg en ny bruker og forsøkte å synke der, noe som funket helt perfekt. Det jeg kom frem til var at det var noe galt med kontaktene mine. Disse hadde BlackberryManageren synket fra min gamle Blackberry og inn i Adressebok. Dette godtok ikke iPhonen. Så snart jeg fjernet alle disse og la de til på nytt funket alt som en drøm...

BlackbarryManager....nei, apple godtar da ikke hva som helst :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...