Gjest Mia84 Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har de siste månedene(vil tippe fire-fem mnd.) vært plaget med luftplager. Har nesten et konstant behov for å slippe ut luft, og dette er særlig plagsomt dersom jeg f.eks. er sammen med kjæresten. Det ender jo med at jeg prøver å la være, og da ser det jo ut som om jeg er gravid nærmest, og disse smertene er utrolig vonde. Også avføringen er endel endret. Noen ganger kan den være normal, men som oftest er det vanskelig å få ut noe. Beklager ekle detaljer.. Jeg har et forholdsvis sunt kosthold, vil jeg påstå. Spiser endel frukt og grønt, prøver å unngå de matvarene som produserer luft.. Drikker en god del vann, og trener regelmessig. Spiser endel yoghurt også, uten særlig virkning. Er det slik at jeg bør kontakte lege nå, eller kanskje apoteket har noen produkter jeg bør prøve først? Jeg synes dette er utrolig flaut, derfor vegrer jeg meg en god del for å oppsøke lege pga. noe som dette. Har også streifet meg at det kan være glutenallergi eller laktoseintoleranse, men er det ikke da vanlig med løs mage fremfor hard? Hilsen ei som rett og slett er DRITTLEI av denne luften.
Periwinkle Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Har ikke noe svar til deg, men sliter med det samme, så henger meg på her. Har du prøvd Imogas? Fåes kjøpt reseptfritt på apoteket. Har selv prøvd det og ser ut til å funke, men står at man ikke skal bruke det sammenhengende i mer enn 10 dager (eller var det 14?) og når jeg slutter kommer plagene tilbake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå