Gå til innhold

Klamydia eller ikke?!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg tror kanskje jeg har fått klamydia, men litt usikker. Er det noen av dere som har hatt klamydia? På hvilken måte merket dere det? Gikk dere til legen? Plis, hjelp! :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger ikke merke det før man har blitt steril, kom deg til lege! Kg er ikke et legesenter :kjefte:

Skrevet

som de andre sier: kom deg til legen. Men er problemet at du er ung og synes det er flaut kan du alltids oppsøke en helsestasjon (eller hva det heter). Tar jeg ikke feil kan de ta slike tester der - gratis.

Skrevet

Hei!

Klamydia er ikke noe jeg har hatt, men hvis du har misstanker om at du har klamydia burde du komme deg til lege, helsestasjon eller Klinikk for sexuell opplysning (Sex og Sanfunn som det heter nå). De kan hjelpe deg og det er gratis :)

Lykke til!

Monica :)

Skrevet

Jeg har hatt klamydia. For meg var det litt lignende symptomer som blærekatarr, bare ikke like intenst og ikke konsekvent. Hvis du ikke har hatt blærekatarr vil jeg beskrive det som litt sviende følelse der nede..

Ta en urinprøve hos lege. Det er gratis og du må ikke snakke med legen såfremt du ikke tester positivt.

• 1 måned senere...
Skrevet

Litt gammel tråd ser ja, men er det noen som vet om det finnes selvtester for klamydia? og hvor raskt kan man få svar etter å ha tatt en sånn test (da evt. hos legen)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...