Gjest Susanna Skrevet 4. oktober 2010 #1 Skrevet 4. oktober 2010 De siste 3 ukene har jeg vært veldig mye kvalm. Det skjer hver dag og varer en god stund når kvalmen kommer. Den har ingen sammeheng med om jeg har spist eller ikke, eller om det er tidlig eller sent på dagen. Kvalmen er ganske intens, men jeg har ikke kastet opp eller hatt brekninger. I tilegg til dette har jeg ofte vondt i hodet for tiden, og er ofte sulten. Jeg er ganske sikker på at jeg ikke kan være gravid, for jeg har kobberspiral, i tilegg tar jeg EGENTLIG minipiller, men de har jeg slurvet veldig med (derfor jeg har spiral). Jeg har legetime på onsdag, men idag har jeg vært så plaget at jeg vil høre om noen har lignende erfaring, og kanskje vet hva det er symptomer på? Vennelig hilsen Susanna
Gjest Susanna Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg forresten hatt store humørsvingninger også.
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2010 #3 Skrevet 4. oktober 2010 Hvorfor ha både kobberspiral og ta minipillen?
Gjest TS Skrevet 4. oktober 2010 #4 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg har kobberspiralen som prevensjon, minipilleb bruker jeg egentlig bare for å slippe mensen, men siden jeg ofte glemmer pillene må jeg ha spiralen. Men kan man bli gravid med sprial?
Periwinkle Skrevet 4. oktober 2010 #5 Skrevet 4. oktober 2010 Ja, man kan bli gravid med spiral, jeg er et levende bevis på det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå