Gå til innhold

Sliter med depresjon, men tråden ble stengt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trenger bare å prate med noen her inne. Jeg går til psykiater, men klarer ikke helt å si hvordan jeg har det.

Hadde vært fint å bare få prate med noen her inne, og høre andres erfaringer?

Hilsen hun deprimerte som fikk tråden stengt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv det ned, så kan psykiateren lese det enten lavt for seg selv, eller høyt. Så kan dere snakke om det etterpå. Lykke til!

Skrevet

Ellers vil jeg anbefale www.sidetmedord.no

Der slipper du hvertfall at tråden din blir stengt, og du får svar fra folk som er interessert i hjelpe.

Mange svar her inne kan bli ganske nedlatende til tider, og ufine og.

Men støtter det med å skrive ned, så får psyk lese det. Så er det lettere å jobbe derfra.

Gjest redstar
Skrevet

Jeg for min del har sikkert skrevet 100vis av brev, som jeg som regel ikke har gitt til feks vedkommende jeg skrev til, jeg bare kasta de etter en stund. Eller har jeg bare skrevet brev til ja... bare skrevet liksom... Det hjelper, så kaster du dem/brenner dem etterpå. Det hjelper mg:) Da kan du si hva du vil og ingen kan si noe tilbake:)

Skrevet

Ja, jeg skal skrive det ned neste gang jeg skal dit, det var faktisk en god ide. :)

Er bare veldig vanskelig å si akkuratt hva man tenker og føler noen ganger ...

Gjest redstar
Skrevet

Ja ivertfall når man har time feks kl 10.00 på Tirsdag liksom, det er jo gjerne nå du vil få det ut og det er nå du klarer å sette ord på ting. Jeg har alltid en notisbok i veska, enten det er ideer jeg vil notere, gode ord/setninger som jeg kommer på eller bare må få ut noe:)

Skrevet

Kjære AnonymBruker.

Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Kråkesaks, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...