Gå til innhold

Sliter med depresjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med depresjon, helt siden jeg var barn og er nå snart 30. Jeg er nok ganske attraktiv, men ser ikke selv at jeg er pen. Bor hjemme, og har mer enn nok med meg selv.

Her om dagen kom broren min og svigerinnen min med barna på besøk til oss, og jeg visste ikke om dette. Jeg bor i kjelleren, og hadde lagt meg i sengen min fordi jeg ikke orket å være oppe lenger. Hadde det bare vondt i hele meg.

Så kommer broren min inn med ene nevøen min og jeg ligger og gråter i sengen. Jeg klarer ikke snu meg, siden jeg gråter sånn, og nevøen min sier: Pappa, tante gråter.

Da gråter jeg bare enda mer, og de går ut, hvorpå min svigerinne kommer inn i rommet og sier til meg irritert: at nå får du ta deg sammen!

Og mamma kommer også inn og sier: kle på deg og kom deg opp, for nå skal vi spise middag.

Så blir jeg bare liggende igjen i rommet og føler meg helt tom...

Jeg klarer ikke å fungere i livet, og vet ikke hva jeg skal gjøre med dette. Har hatt problem med det hele livet, og klarer ingenting lenger. ..

Har ingen å prate med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære AnonymBruker.

Her inne kan man ikke vite hvem som har kompetanse til å hjelpe, så jeg oppfordrer deg til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

Lykke til.

Tråden stenges.

Mvh Kråkesaks, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...