Gjest missie Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 hei hei jenter.. :D huff nå har jeg googlet en del uten å få et svar :/ for akkurat en uke siden hadde jeg ubeskyttet sex natt til søndag, på søndag kveld tok jeg angrepille.. vet det høres helt teit ut, men var litt uheldig da vi var fulle begge to! nå har jeg menslignende smerter og sykt ømme bryster.. det er akkurat en uke siden jeg tok angrepilla.. er så sykt redd for at jeg er gravid.. merket det så tidlig begge mine svangerskap.. please si at det bare er bivirkning fra angrepilla a? jeg har 2 barn fra før og minstemann er 9mnd.. ikke klar for en til riktig enda :/ må bare nevne at jeg tok eggløsningstest bare for å sjekke på søndag, og selfølgelig viste den positiv! håper det er noen som kan svare meg eller så kommer jeg til å dø av nysgjerrighet ;)kan jo ikke ta test før om en uke! blææ! er det fler som har hatt det slik etter angrepilla??
blondie912000 Skrevet 4. oktober 2010 #2 Skrevet 4. oktober 2010 hei hei jenter.. :D huff nå har jeg googlet en del uten å få et svar :/ for akkurat en uke siden hadde jeg ubeskyttet sex natt til søndag, på søndag kveld tok jeg angrepille.. vet det høres helt teit ut, men var litt uheldig da vi var fulle begge to! nå har jeg menslignende smerter og sykt ømme bryster.. det er akkurat en uke siden jeg tok angrepilla.. er så sykt redd for at jeg er gravid.. merket det så tidlig begge mine svangerskap.. please si at det bare er bivirkning fra angrepilla a? jeg har 2 barn fra før og minstemann er 9mnd.. ikke klar for en til riktig enda :/ må bare nevne at jeg tok eggløsningstest bare for å sjekke på søndag, og selfølgelig viste den positiv! håper det er noen som kan svare meg eller så kommer jeg til å dø av nysgjerrighet ;)kan jo ikke ta test før om en uke! blææ! er det fler som har hatt det slik etter angrepilla?? Hei! Dette kan være bivirkninger av angrepillen ja. Men da kommer det jo helt an på hvilket merke det er på pillen også. Hvis det er NorLevo (veldig vanlig) du har brukt så har følgende bivirkninger blitt observert: Kvalme og brekninger, svimmelhet, tretthet, hodepine, buksmerter, brystspenninger/smerter, forsinket menstruasjon og blødninger. Jeg har personlig også opplevd noen av disse bivirkningene av angrepillen. Alikevel, tre uker etter nødprevensjonen, bør du ta en graviditetstest for å forsikre deg om at du ikke har blitt gravid. Som regel så skal alt gå bra så lenge du tok pillen innen 72 timer etter ubeskyttet sex Lykke til! Monica
Gjest missie Skrevet 6. oktober 2010 #3 Skrevet 6. oktober 2010 tusen takk for svar! er så urolig! har hørt det er mange som har blitt gravide på angrepillen.. huff.. hehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå