Gå til innhold

Ned i vekt!


renate92

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 17, snart 18år som gjerne vil ned ca 8kg. Jeg veier nermere 70kg og vil gjerne ned til rundt 60kg. Jeg er 1.77 cm lang.

Noen som har ett godt råd? Noen spesielle dietter eller treningsmetoder som gjør at man går raskt ned i vekt?

Jeg har og litt problem med å holde meg bort fra søtsaker og junk food også. Er blitt temmelig lei av å ha en usunn livsstil, men det er ikke bare bare å slutte.

på forhånd, takk! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først så vil jeg si at 70 kg ikke var gale i forhold til høyden din. Men selvsagt så er det jo en annen ting på hva man selv trives med å veie og hvordan man trives med kroppen sin.

Det beste resultatet får du når du rett og slett går over til en sunnere livsstil. Med "superdietter" som tar deg ned 10 kg på 2 måneder er det så utrolig lett å gå opp det du har gått ned, pluss litt til...

Du trenger jo ikke være helt hypersunn, men heller prøve å bytte ut litt av det usunne med litt sunnere alternativer. Frukt er jo supergodt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raskt ned i vekt er en dårlig idé. Sakte, men sikkert er mye bedre for kroppen. Du slipper hengehud fordi hudene ikke rakk å følge med på forandringen, og du slipper å legge på deg enda mer enn det du tok av etterpå.

Livsstilsendring er tingen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt enklere å komme med konkrete tips hvis du sier noe mer om kosthold og treningsvaner per dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener volleyball to dager i uken. Vil ikke sia t disse treningene er så veldig harde.

Jeg trener og på 3t, men det bli alt for lite. Ca en gang i uken eller mindre. Før da jeg trente veldig hypping på treningsstudio, så følte jeg ikke selv at jeg ble tynnere, så jeg ga rett og slett opp.

Har prøvd herballife. Måltidserstatter. erstattet frokosten min med det i ca 3uker, og det fungerte jo, men jeg har ikke råd til å legge ut 800kr i måneden for å gå ned i vekt.

Jeg vil gjerne stramme opp kroppen, men jeg trenger noe spesifikte treningsmetoder f.eks, som fungerer. Er spesielt magen jeg er mest missfornøyd med.

Tusen takk for tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...