Gjest cøliaki Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 finnes det en liste over folk med cøliaki i norge?
Kråkesaks Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Det gjør det nok ikke. Cøliakiforeningen kan sikkert svare deg på spørsmål angående forekomst.
Gjest Rosemor Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Det håper jeg da virkelig ikke at det gjør... Men hvorfor spør du om det finnes en slik liste? Hvis det er utberedelsen av cøliaki du ønsker å finne ut av, antar man at ca 1% (40 000) av befolkningen i Norge har cøliaki.
fairywing Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Mennesker med cøliaki er jo ikke "freaks" eller etterlyste mennesker. Så en liste over disse fins ikke. Men som tidligere skrevet så kan cøliakiforeningen hjelpe deg ellers så kan du jo spørre direkte spørsmål du evt. lurer på her inne!
Gjest cøliaki Skrevet 3. oktober 2010 #5 Skrevet 3. oktober 2010 jeg lurer bare på om det finnes en liste over dette. men siden det tydeligvis ikke gjør det så var det dumt
Gjest Rosemor Skrevet 4. oktober 2010 #6 Skrevet 4. oktober 2010 jeg lurer bare på om det finnes en liste over dette. men siden det tydeligvis ikke gjør det så var det dumt Jeg lurer fremdeles på hvorfor du syntes det hadde vært greit med en slik liste... Har du fått cøliaki, og ønsker kontakt med andre i samme situasjon? Dette kan lett løses ved for eksempel ta kontakt med fylkeslaget til NCF (cøliakiforbundet) som kan sette deg i kontakt med likemenn, som igjen kan introdusere deg for andre i samme aldersgruppe. Eller du kan gå inn på NCFs forumsider, og etterlyse kontakt med andre cøliakere der.
MarianneE Skrevet 4. oktober 2010 #7 Skrevet 4. oktober 2010 Kan godt stå fram jeg, asså. For, tviler nå veldig sterkt på at du vil finne en slik liste som etterlyses.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå