minienthe Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 er på desperat jakt etter springformer på 16 eller 18 cm i diameter men hvor i all verden finner jeg det ? finner kun 20 cm og oppover på standardsteder som jernia, glassmagasinet etc. noen som har tips til hvor de har mindre ?
Independent_ Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg mener jeg så det på Europris her om dagen. Vanligvis ville jeg ikke kjøpt der, men hvis du ikke finner noen andre steder er det jo verdt å prøve kanskje.
minienthe Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2010 det har jeg faktisk ikke tenkt på, skal snokes på
minienthe Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2010 (endret) Traktøren, om du har en slik i nærheten. må evnt bli nettbutikken de reklamerer for, orker ikke styre rundt i oslo. ser de reklamerer med str mellom 12 - 30 cm men ikke hva som ligger i mellom og til hvilken pris. får maile og spørre. *edit* for å handle, send ønsker og adresse så kontakter vi deg ? tror ikke det nei... Endret 5. oktober 2010 av minienthe
Zzyzx Skrevet 5. oktober 2010 #6 Skrevet 5. oktober 2010 Jeg betalte iallfall 89 kroner for en sporingform på 18 cm der.
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2010 #7 Skrevet 5. oktober 2010 tilbors pytt å panne truli. ikea har mye forskjellig eller d der partygreia cakas!
minienthe Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2010 tilbors pytt å panne truli. ikea har mye forskjellig eller d der partygreia cakas! pytt i panne har ikke, ihvertfall ikke i de tre butikkene jeg har vært innom. ikea har jeg ikke tilgang til. partygreia cakas = ?
Munchlax Skrevet 6. oktober 2010 #9 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Cacas De har masse fint til kakebaking og kakepynting. Endret 6. oktober 2010 av Gyngehest
minienthe Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2010 Cacas De har masse fint til kakebaking og kakepynting. se der ja, takk takk :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå