AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #1 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har vært konstant småforkjøla i 5 mnd nå, og begynner å bli heftig lei. Har hatt problemer med at jeg får snørrskorper som sitter fast på innsiden av neseborene, og som er ubehagelige. Har vært hos legen to ganger, har fått konstatert væske i mellomøret (men vet ikke om det er noen sammenheng), og nå sist fikk jeg en nesespray mot allergi (Avamys), og den hjelper på de nevnte skorpene, men jeg har fremdeles produksjon av snørr. Tok også noen blodprøver for allergi, skulle få telefon i løpet av uka hvis de fant noe, men det har jeg ikke fått. Jeg har ikke vondt i halsen eller tette bihuler. Noen som har en idé på hva dette kan være?
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Prøv å kutt ut all melk og melkeprodukter i 2-4 uker og se om du merker noen forandring. Vet at noen kan være plaget med slim/snue pga melkeintoleranse. Det kan kanskje være verdt et forsøk? Sånne allergitester gir ofte ikke klare svar.. så hvis man mistenker noe, er det gjerne like greit å prøve å kutte ut enkelte ting en periode selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå