Gå til innhold

Hvilken nettleser bruker du?  

1 stemme

1. 1. Hvilken nettleser bruker du?

• Explorer
      25
    • Netscape
      2
    • Opera
      6
    • Annet
      2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvilken nettleser bruker du helst, og er det ett bevist valg eller en tilfeldighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Explorer, og det er helt tilfeldig.

Gjest sexysadie
Skrevet

Blirtil at Exploreren blir brukt mest ja...

Opera er også god da.

Skrevet

Explorer blir nok mest brukt, men har opera, netscape og Mozilla på maskinen og bruker alle sammen innimellom.

Skrevet

Brukar Opera, og det er svært så bevisst :-)

IE blir brukt kun når eg må.

Skrevet

Explorer her. Litt tilfeldig, men så lenge alternativet her er Netscape, tykkjer eg IE er klart best...

Skrevet

Merkelig spørsmål da!

Netscape er DØD (nesten), mens Mozilla og dens "småbarn" er jo ikke oppført som valg i det heletatt, og må ses som en LAAAANGT viktigere browser enn avdøde Netscape. Nesten ingen som bruker Netscape lenger - alle har gått over til Mozilla!

Hvorfor er ikke Mozilla oppført?

Skrevet

IE her og..

Men har Opera installert, den bruker jeg av og til..

Skrevet

EI; fordi jeg liker den bedre enn opera.

(utforming og slikt.. opera blir for mye.. jeg vil bare se sider.. ikke masse anent dill)

Skrevet

IE, men skal senere ta i bruk Opera og evt Mozilla.

Gjest the imp
Skrevet

bruker stort sett Opera, IE når sider er laget slik at de påstår at Opera ikke er ny nok, du må jo ha nyere browser enn IE 5.0 må vite :) Liker å slippe popups osv og synes det er greit å ha alle sidene mine i ett vindu.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker IE, med google toolbar som har innebygd popup-stopper.

Gjest Anonymous
Skrevet
Merkelig spørsmål da!

Netscape er DØD (nesten), mens Mozilla og dens "småbarn" er jo ikke oppført som valg i det heletatt, og må ses som en LAAAANGT viktigere browser enn avdøde Netscape. Nesten ingen som bruker Netscape lenger - alle har gått over til Mozilla!

Hvorfor er ikke Mozilla oppført?

Netscape er jo ein del av Mozillafamilien det no. For det er vel ikkje Netscape 4.X det er snakk om?

Men bortsett frå det kunne nok Mozilla-klanen vore oppført som eige valg. (Og kva er det dei to nye populære på Mac-sida heiter? Safari og... eitt eller anna.)

IE blir jo hengande etter no - og må tilogmed gjera det vanskelegare å bruka java, flash osv på sidene. (Pass på ved neste bugfix...)

Skrevet

Eg brukar nok Konqueror mest. Det er ein veldig bra nettlesar som har omlag den same rolla i KDE for Unix som Explorer har i Windows. Men eg burkar og Opera ganske ofte, mest på grunn av alle dei greie tinga det går an å gjera med musa der (mouse gestures). Eg har ikkje Windows, så IE er ikkje eit reelt alternativ for meg (dei få gongene eg har tilgang til IE, til dømes i MacOS, så har eg alltid betre alternativ (Safari i MacOS)).

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruker Explorer. Hadde Opera en stund, men gikk tilbake til Explorer da vi formaterte maskinen og la inn alt på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...