Gå til innhold

Se hva jeg har funet!

Bride

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men skrive kan det firmaet ikke for fem flate øre. De putter jo inn stor bokstav i hytt og pine, selv i firmanavnet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skrive kan det firmaet ikke for fem flate øre. De putter jo inn stor bokstav i hytt og pine' date=' selv i firmanavnet... :roll:[/quote']

Skulle tro de sluttet med den skrivemåten etter å ha fått beskjed. Gjør hele siden litt uproff synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble jo snurte!! Gir et meget dårlig inntrykk på meg, å skrive på en så våsete måte i troen på at språket blir finere og mer høytidelig. Blir jo stikk motsatt!!

Forøvrig: I dag tiltales selv kongefamilien med "du"...; hverken De eller Du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Donpedro: hva så? :roll::ler::roll: Måten et firmanavnn er skrevet på har offte noe med the making of the logo, og ofte er navn skreve på en spesiel måte for å leges merke till?

Det gjelder firmae jeg jober for også; ike gramatiskk riktig ( ifølge min norske kollegaer ) menn ale gjenkjener navnet pga skrivemåte.

Klem

Bride'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bride: Jeg er opptatt av den store feilen mange gjør ved å dele ord. BryllupsCompagniet blir helt rart i mine øyne. Men jeg skjønner hva du sier med logo osv (synes allikevel det er jålete å ha ord med C som ikke skrives med c..)

Verre er det at de skriver Deg, Du, Din, Dine med stor bokstav, i den tro at det er høflig. Det er ikke høflig, det er FEIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brems litt nå: dette er usaklig og er ikke tråden i det hele tatt!!!!

Nei, tråden handler jo om undertøy på siden deres. Men er det så mye mer å si om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brems litt nå: dette er usaklig og er ikke tråden i det hele tatt!!!!

Handlet ikke tråden om siden? :o Jeg skrev hva jeg syntes om den. Uproff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bente4: helt enig med deg - synest for øvrri at det var mangen fine ting der og lurer fælt på om jeg kanskje skule kjøpe bl.a mansjetknappene til pusen min??? - De var jo så søte og sammtidig cool!

Beklager forresten at norsken min till tider er ikke bra jeg sliter lit med norsk/amerikansk mix! :wink:

Klem

Bride'en

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg takker og neier for alle tipsene som har kommet til selskapslokasjoner for bryllupet vårt. vi skal på visning på noen av dem til helgen,det gleder jeg meg til.

I mellomtiden: det er mulig jeg ikke har funnet selskapslokaler ennå, men nå har gjestn bestilt undertøy ihvertfall! :oops: :wink: Jeg håper min kjære vil like det! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner ikke hvorfor BC får så mye "pepper" her egentlig?

Det at de bruker stor D på hjemmesiden sin er da virkelig ingenting å hisse seg opp over?

Og hvorfor skulle man ikke bestille varer fra Nettboutiq'en?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har besstilt - synest det var mye fint der!

...Og Det At De Bruker StOrE BoKkStaVer, so what?

Min mamma hade blit kjempeglad for ett ordentlig knipplingslometørkle, det er forsjel på lømmetørkle en snyter nese i og knipplingstørkle, mulig julegave for hene for minn del.

Tror pusen minn blir glad for undertøye jeg har bestiltt.......... :wink:

Klem

Bride'en

( Altid glad! )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...