AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg får så sinnsyk vondt i brystet, på venstre siden. Før var det sjeldent, men nå kommer det flere ganger om dagen. Jeg får ikke til å trekke pusten dypt, det gjør så ufattelig vondt.. det kan vare alt i fra 2til 10 minutter. er sikkelig ømm etter jeg har hatt det. Et det noen som vet hva det er, eller har det selv, som kan svare meg?
SmallTalk Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg kan gi deg et svar: Få det der sjekket opp hos lege! Smerter på venstre side av brystet kombinert med pusteproblemer kan være tegn på hjerteproblemer og må sjekkes opp hos lege raskt.
Supraspinatus Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg får så sinnsyk vondt i brystet, på venstre siden. Før var det sjeldent, men nå kommer det flere ganger om dagen. Jeg får ikke til å trekke pusten dypt, det gjør så ufattelig vondt.. det kan vare alt i fra 2til 10 minutter. er sikkelig ømm etter jeg har hatt det. Et det noen som vet hva det er, eller har det selv, som kan svare meg? Det kan være hjertet, men det kan også være andre muskler som brystmuskelen. http://nhi.no/sykdommer/hjerte-kar/koronarsykdom/hjerteinfarkt-nar-soke-lege-15402.html
Supramundane Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Kjære Ts Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege. Vennlig hilsen Supramundane, mod
Fremhevede innlegg