AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Hvorfor er det så få som lager grove potetgull i Norge, altså potetgull med skallet på, ofte stekt i peanøttolje? Eneste jeg vet om er Sørlands Chips og Maarud's Originale Chips.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #2 Skrevet 3. oktober 2010 Noen spesiell grunn til at du vil ha potetgull med skall på?
Gjest fersk lærer Skrevet 3. oktober 2010 #3 Skrevet 3. oktober 2010 Jeg tror det er få produsenter som lager chips med skallet på fordi ikke alle chips er laget av ekte poteter. Noen er laget av spesiell deig med flere ingredienser på samme måte som potetpure i pulver form ikke sikkert inneholder ren potet. Det er ikke noe jeg påstår, men bare tenket siden ikke alle chips smaker potet. Sørlandchips er det jeg pleier å kjøpe en+to ganger i året. Ellers er det ikke noe sunt så jeg er ikke så informert om denne type maten.
Lykkelitenen Skrevet 3. oktober 2010 #4 Skrevet 3. oktober 2010 Iriiterer emg litt over det samme, de grove chipsene er best :)Og til AB, de chipsstypene med skallet på er grovere og mer smak i, med andre ord bedre...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå