Gå til innhold

"Perifert" dødsfall


Ember

Anbefalte innlegg

I dag døde en person jeg ikke har hatt kontakt med på over 10 år. Han var en klassekamerat, men mer. Han var full av humør, humor og liv. Jeg regnet ham som en venn, vi hadde mye kontakt. Min første opplevelse med alkohol hadde jeg hjemme hos ham, bare oss to en morgen da vi virkelig ikke hadde planlagt det i det hele tatt. Jeg har mange ganger tenkt tilbake på den dagen med stor glede, det er et godt minne. Et av mange.

Så kom ny skole, vi hadde ikke kontakt annet enn at vi fant hverandre på facebook og la hverandre til der. La merke til statusoppdateringene hans og tenkte stadig vekk at "NÅ sier jeg hei igjen, og hører hvordan det går!". Det ble aldri noe av, slik det ofte er.

I dag kom sjokkmeldingen om den fullstendig idiotiske ulykken som etterlot tre små jenter uten pappaen sin, og jeg gråter. Jeg angrer så fryktelig på at jeg ikke tok kontakt med ham igjen, spurte hvordan han hadde det. Viste at jeg husker ham, at han betød noe for meg.

Min kjære venn, vil i fred. Du vil bli savnet, selv av gamle venner du kanskje ikke tenkte særlig ofte på lenger. :hjerte:

Endret av Ember
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...