Gå til innhold

Dra på kino alene

Fremhevede innlegg

Skrevet

herlig å lese at det er så mange som tør gå på kino alene og ikke syns det er rart :) jeg gjorde det et par ganger i tenårene. da hadde jeg nemlig ingen venner og måtte gå alene om jeg ville se en film. nå som jeg er voksen har jeg venner men er redd folk vil tenke jeg er vigdis venneløs om jeg går alene.

går det an å gå på restaurant og spise middag alene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det flere ganger, bl.a. der jeg jobbet før. Kom alene til en eller annen by i Norge og skulle bo på hotell. Da ble det ofte restaurant :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg går ut og spiser alene et par ganger i uka. Har med laptop eller ei bok.

Skrevet

Vet ikke helt, jeg. Jeg elsker film, og selv om det er artigere å se en film sammen med noen og snakke om det etterpå, så er det ikke noen stor reduksjon av opplevelsen om man ser den alene. De menneskene JEG syns mest synd på, er dem som ikke kan gjøre noe som helst alene, og som later til å være avhengig av andres selskap 24/7.

Så enig! Jeg er veldig uavhengig av andre, og det må være dumt for andre som ikke greier å gjøre noe alene. Jeg har heller ikke noe i mot og gå på cafè alene :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Det er ofte filmer som jeg vil se, men som ikke typen vil se. Derfor går jeg ofte på kino alene. Det er jo mørkt, og alle ser på filmen, så hvem bryr seg om noen er alene :) Eller kanskje er jeg bare megasær.... ;)

Skrevet

herlig å lese at det er så mange som tør gå på kino alene og ikke syns det er rart :) jeg gjorde det et par ganger i tenårene. da hadde jeg nemlig ingen venner og måtte gå alene om jeg ville se en film. nå som jeg er voksen har jeg venner men er redd folk vil tenke jeg er vigdis venneløs om jeg går alene.

ja, det går fint. Gjør det ofte når jeg har så mye å gjøre og har glemt å ta med mat på skolen, eller har lange dager.

Jeg bryr meg ikke i det hele tatt. Vil heller bli mett enn å sulte ;)

Skrevet

Et eller annet klokt hode sa en gang at forskjellen på utadvendte og innadvendte folk er at utadvendte henter energi ved å være sammen med folk mens innadvendte må bruke energi. Vi innadvendte synes det er helt fint å være alene mens utadvendte kan som regel ikke begripe hvordan det er mulig ..

Nettopp. Det er det som er forskjellen på utadvendte og innandvendte. Ikke nødvendigvis det at innadvendte er så utrolig stille osv, innadvendte kan faktisk prate som fosser...

Det er det med energi/ikke energi som er greia....

Sjenerthet og sånn er noe helt annet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hakke laptop eller orker å bære rundt på bøker, men lydboken på ipoden er koselig selskap, oxo når jeg spiser middag alene. Eller et magasin. Aviser tar for mye plass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...