Christina_ Skrevet 3. oktober 2010 #21 Skrevet 3. oktober 2010 (endret) At de er så lykkelige ! Det minste kan glede dem... Edit: Utrolig koselig når min lille smiler. Endret 3. oktober 2010 av Christina_
Meridian Skrevet 3. oktober 2010 #22 Skrevet 3. oktober 2010 Det som er koslig med småtroll er at de blir voksne engang, og da har jeg noen å prate med når jeg blir gammel, og som kan bli med meg på turer - om det er på ski, eller fjellet eller andre land Jeg har ikke barn selv, men jeg har en nevø på 3,5 år som jeg kan konversere med, og det er gøy.
MarianneE Skrevet 4. oktober 2010 #23 Skrevet 4. oktober 2010 Jeg synest det koseligste er at de er så uskyldige og så gode og snille. Mitt barn er så utrolig blid av seg og synger ofte for seg selv, når hun koser seg. Det er altid koselig når hun vil ha klemmer og ønsker å sitte på fanget. Når hun vil at jeg skal være med å tegne med henne eller lese en bok eller leke med dukkene hennes.Når hun sier at jeg er en så snill mamma og at hun er glad i meg. Jeg elsker å ha henne rundt meg! Hun er min solstråle og sprer glede overalt hun går:):) Jeg takker Gud for at han har gitt meg en slik gullklump:) Måten de gleder seg over ting på en helt annen måte enn voksne gjør . At de er helt uten fordommer Nå fikk jeg egentlig mest lyst til og springe til barnehagen for og klemme jentungen og fortelle henne at hun er det mest fantastiske som finnes....
La Guapa Skrevet 4. oktober 2010 #24 Skrevet 4. oktober 2010 At de små øynene stråler mot meg av kjærlighet. De små hendene på kinnnene mine når jeg skal få hade-nuss for n`te gang om morgenen Det er en ære og et stort ansvar å være så elsket og beundret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå