AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Når det gjelder små mennesker, hva synes dere er mest koselig av alt?
SmallTalk Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 (endret) At de normalt sett en eller annen gang i livet blir voksne. Endret 2. oktober 2010 av SmallTalk
Ciara Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg har en sønn på tre måneder. Det koseligste er når han sovner i armene mine og når han smiler eller ler til meg.
lille katt Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 De er desidert søtest når de sover, eller ligger til lading, som man også kan kalle det . Det er veldig koselig når de leker idyllisk sammen, når de løper rundt og rundt på gulvet og smiler og ler, når de danser til Mamma Mia eller Kaptein Sabeltann, når de oppdager noe spennende som de vil vise, når de kommer med fantastiske gullkorn, når de fryder seg over ting vi voksne forlengst har sluttet å legge merke til, når de legger seg godt til rette i armkroken for å se barne-tv sammen med oss, eller når de henter en bok og planter rumpa godt i fanget vårt og insisterer på å bli lest for . :hjerte:
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #5 Skrevet 2. oktober 2010 Veldig koselig når de er blide og veloppdragne. Synd det er så få av dem.
Arkana Skrevet 2. oktober 2010 #6 Skrevet 2. oktober 2010 At de er så spontane og lever i nået. Å se dem utvikle seg, lære og oppdage verden.
Trampe Skrevet 2. oktober 2010 #7 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg synes det aller beste er at sønnen min ser verden på sin egen måte, og at han deler det med meg. Måten han tenker på, måten han uttrykker seg på. Helt utrolig! Da jeg hadde baby var det aller beste å ha en liten sovende bylt liggende på brystet, tanken på at jeg var mamma til dette lille vesenet som var helt avhengig av meg.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #8 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg synest det koseligste er at de er så uskyldige og så gode og snille. Mitt barn er så utrolig blid av seg og synger ofte for seg selv, når hun koser seg. Det er altid koselig når hun vil ha klemmer og ønsker å sitte på fanget. Når hun vil at jeg skal være med å tegne med henne eller lese en bok eller leke med dukkene hennes.Når hun sier at jeg er en så snill mamma og at hun er glad i meg. Jeg elsker å ha henne rundt meg! Hun er min solstråle og sprer glede overalt hun går:):) Jeg takker Gud for at han har gitt meg en slik gullklump:)
Gjest Bianca28 Skrevet 2. oktober 2010 #9 Skrevet 2. oktober 2010 Når det gjelder små mennesker, hva synes dere er mest koselig av alt? At de er så ærlige og sier ting rett ut som det er, kan bli mange komiske situasjoner ut av.
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #10 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg synest det koseligste er at de er så uskyldige og så gode og snille. Mitt barn er så utrolig blid av seg og synger ofte for seg selv, når hun koser seg. Det er altid koselig når hun vil ha klemmer og ønsker å sitte på fanget. Når hun vil at jeg skal være med å tegne med henne eller lese en bok eller leke med dukkene hennes.Når hun sier at jeg er en så snill mamma og at hun er glad i meg. Jeg elsker å ha henne rundt meg! Hun er min solstråle og sprer glede overalt hun går:):) Jeg takker Gud for at han har gitt meg en slik gullklump:) Så koselig!
Capricorn Skrevet 2. oktober 2010 #11 Skrevet 2. oktober 2010 Dette f.eks: Det er dumt at man må dø..Jeg synes ikke at det er nødvendig å bytte ut mennesker hele tiden..Er man her,så er man her,synes jeg.. Jonas 8 år..
Gjest Bianca28 Skrevet 2. oktober 2010 #12 Skrevet 2. oktober 2010 Dette f.eks: Det er dumt at man må dø..Jeg synes ikke at det er nødvendig å bytte ut mennesker hele tiden..Er man her,så er man her,synes jeg.. Jonas 8 år.. ååå så nusselig
Gjest Bianca28 Skrevet 2. oktober 2010 #13 Skrevet 2. oktober 2010 ååå så nusselig Her er mange herlige gullkorn fra barn http://www.fischk.com/gullkorn_barn.htm
Capricorn Skrevet 2. oktober 2010 #14 Skrevet 2. oktober 2010 ååå så nusselig Ja Syns den bytte-ut-mennesker-tanken hans er herlig! Barn tenker mye!
Capricorn Skrevet 2. oktober 2010 #15 Skrevet 2. oktober 2010 Denne passer godt i enkelt tråder her Når man gifter seg, gir man hverandre et taushetsøfte. Hvis man ikke holder det, blir man skilt, og da må man dele på lampene og knivene, og som regel blir man ikke enige om hvem som skal ha barna. De som ikke blir enige om det, må gå til en børsmegler. Han bestemmer at den ene skal ha barna, så får heller den andre et spisebord ekstra.
AnonymBruker Skrevet 3. oktober 2010 #16 Skrevet 3. oktober 2010 Se denne, det er sjarmerende små: http://www.youtube.com/watch?v=yE6PNps5N9I&feature=related
mousepad Skrevet 3. oktober 2010 #17 Skrevet 3. oktober 2010 Måten de gleder seg over ting på en helt annen måte enn voksne gjør .
Que Skrevet 3. oktober 2010 #18 Skrevet 3. oktober 2010 Når jeg kommer hjem fra jobb en lørdag og min 17 mnd gamle sønn løper mot meg og kaster seg rundt halsen min for å gi meg en klem...;D Da er jeg verdens lykkeligste mamma!!!
Spiralis Skrevet 3. oktober 2010 #20 Skrevet 3. oktober 2010 Det er utrolig sjarmerende når barn er i den alderen at de tasser av gårde mer enn de går. Det er skikkelig gøy når de begynner å snakke skikkelig slik at man kan ha en samtale med det lille mennesket. Det er sjarmerende når barn er i den alderen at de spørr og spør og spør og spør og er nyskjerring på alt. Det er utrolig smittende å oppleve barn som gleder seg til noe. De gleder seg totalt og fullstendig. Det er utrolig sjarmerende å se barn som storkoser seg med alle småting de finner på å gjøre. Barn kan le høyt og kose seg med å løpe rundt i sirkel eller å løpe opp og ned trapper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå