Gå til innhold

Pantelapp som noen har glemt igjen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle pante noen flasker i dag. I maskinen så hadde noen glemt igjen sin pantelapp. Var snakk om 28 kr. Ble veldig i villrede hva jeg skulle gjøre.

Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde tatt den. 28 kroner, hallo..

Skrevet

Med mindre jeg så hvem som glemte den hadde jeg tatt den.

Gjest Eurodice
Skrevet

I min nærmeste dagligvarebutikk er det en kasse på veggen ved siden av flaskeautomaten, hvor man kan "donere" pantelapper. De går til inntekt til avdelingen for kreftsyke barn på Radiumhospitalet. Jeg pleier å legge mine pantelapper der, ikke fordi jeg er så prektig :) , men jeg har aldri særlig mange flasker/bokser. Alle monner drar, som det heter, og pengene går til et godt formål.

Skrevet

I min nærmeste dagligvarebutikk er det en kasse på veggen ved siden av flaskeautomaten, hvor man kan "donere" pantelapper. De går til inntekt til avdelingen for kreftsyke barn på Radiumhospitalet. Jeg pleier å legge mine pantelapper der, ikke fordi jeg er så prektig :) , men jeg har aldri særlig mange flasker/bokser. Alle monner drar, som det heter, og pengene går til et godt formål.

jeg er så utolig glad for at det finnes mennesker som deg!!

TAKK!! neste gang skal jeg vurdere å gi bort pantelappen min jeg også :jepp:

Skrevet

Jeg hadde tatt den med mindre jeg hadde sett hvem som hadde glemt den.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg hadde tatt den og brukt den på sjokolade.

Skrevet

Samme gjør jeg, så jeg hadde lagt den i den kassen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...