Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for komplimenten! :)

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å male de grå hyllene rosa?

Skrevet

Jeg lurer på hvordan det går med Trådstarter i jakten på hyllene? (Jeg har fortsatt ikke hørt fra ham/ henne ang. varenummer, men tilbudet står fortsatt vedlike.)

Skrevet

Meaty, denne er til deg :dagensblomst:

Skrevet

Enig! :dagens-rose: til Meaty for super serviceinnstilling!

Ellers må jeg si meg enig i at jeg ikke helt ser hva som er dårlig service i historien til TS. Jeg har aldri opplevd at man setter lapper med "Denne varen pakker vi bort om X dager pga sesongskifte", hverken som kunde eller da jeg jobbet i butikk. Jeg husker sesongskifte, særlig til jul, som ganske kaotisk. Vi hadde aldri 100% kontroll på hvor mye plass varene ville trenge, selv om butikksjefen og avdelingslederne forsøkte å planlegge plasseringer på forhånd hendte det jo at vi fikk overraskelser, f.eks. ved at emballasjen var større enn de trodde, og dermed måtte kanskje flere varer fjernes en først antatt for å få plass.

Skrevet

Tror TS trenger å jobbe i butikk,så kansje vedkommende sjønner at man ikke kan tilfredstille alle

Enig! Mange som aldri har satt sine ben i en butikkjobb tror det ikke er noen big-deal. MEn det er MYE ansvar, og mye som kundene ikke ser at man gjør.

det står vel et artikkel nr på den rosa hylla du kjøpte. evetuelt en strekkode og kan slåes inn hos de du ringer til, da kan de søke opp.

Det skal kunne la seg gjøre, men det er ikke alle varer som går inn på kassene heller, og da blir det vanskelig å skulle søke de opp også.

Skrevet

Meaty, denne er til deg :dagensblomst:

Enig! :dagens-rose: til Meaty for super serviceinnstilling!

Takk takk! Man får prøve å hjelpe der man kan. :)

Skrevet

Meaty: Dette er helt off-topic, men tenkte kansje du kunne hjelpe meg :)

For to måneder siden kjøpte jeg to elektriske artikler på Europris. Og nå har begge gått i stykker (av seg selv). Ringte til Europris, men fikk beskjed om at man kun kan bytte/returnere varer innen 30 dager. Jeg prøvde også å spørre om dette gjelder når varene er ødelagt, men det visste ikke hun jeg snakket med. Vet du? Setter stor pris på svar!

Skrevet

Meaty: Dette er helt off-topic, men tenkte kansje du kunne hjelpe meg :)

For to måneder siden kjøpte jeg to elektriske artikler på Europris. Og nå har begge gått i stykker (av seg selv). Ringte til Europris, men fikk beskjed om at man kun kan bytte/returnere varer innen 30 dager. Jeg prøvde også å spørre om dette gjelder når varene er ødelagt, men det visste ikke hun jeg snakket med. Vet du? Setter stor pris på svar!

Oj, du har jammen vært uheldig! Vi følger jo kjøpsloven, så småelektriske ting som går i stykker kan du levere inn innen to år. Større ting som er ment å vare vesentlig lenger enn to år, som f.eks. TV, har lengre reklamasjonsfrist, nemlig fem år. Ta med varen(e) og kvittering til hvilken som helst av våre butikker, så får du ny vare eller pengene igjen.

Bytte av vare (åpent kjøp) er noe annet, det er når man kjøper en vare men finner ut at man ikke vil ha den likevel. Da gjelder 30-dagers regelen vi opererer med. Jeg blir litt nysgjerrig på hvilken butikk du har vært i kontakt med, som har gitt deg et sånt rart svar...

Skrevet

Er det noengang noen som har sett lapper hvor det står "disse varene pakkes vekk om 2 dager" på varer i butikken? Jeg har ihvertfall aldri sett det...

Hehe ikke jeg heller men Europris får hversågod begynne med det!

Så lenge ikke den ansatte du snakket med var tankeleser så var det ikke fnugg av dårlig service i dette.

Og jeg håper du tar til deg det at alle er uenig med deg her og innser at du har urealistiske krav til hva du kan forvente av folk rundt deg, så slipper du å gå og irritere deg over det du tror er dårlig service igjen :)

Skrevet

Jeg synes tvert i mot at Europris har fantastisk service. Har opplevd ved flere anledninger at de har ringt rundt etter noe de selv er utsolgt for. ar og fått bytte en vare som var i stykker -uten kvitering. I tillegg er de som jobber på de tre butikkene her i området veldig hyggelige og greie!

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg har fortsatt ikke funnet de hyllene og jeg har vært i den europris butikken som jeg fant de hyllene tre ganger etterpå. Og hver gang står den plassen hylla jeg skulle kjøpe helt tom. De har ennå ikke fått noen julevarer der. Det står ingen varer der i det hele tatt nå så jeg skjønner ikke vitsen med at de pakka de bort for over en måned siden når de ikke har noen varer der da. Hva er poenget da?

Jeg skrev en annen tråd her med bilde av varen men ingen hadde sett det. Fikk ingen respons ivertfall : http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=520260&st=0&p=8541359&hl=europris&fromsearch=1&#entry8541359

Skrevet (endret)
Fikk ingen respons ivertfall
Jupp, elendig service av Kvinneguiden! :fnise:

.

Endret av Kamikatze
  • Liker 3
Skrevet

.

Jepp, helt forferdelig! Kanskje TS burde revurdere overskriften - den sier jo fint lite om at hun er på utkikk etter en spesiell hylle fra Europris...?

Skrevet

Ts her.

Jeg skrev jo at jeg hadde selv ringt til de forskjellige europris butikkene men de skjønte ikke hva jeg mente i det hele tatt. Ringte til to stykker og ingen av de skjønte. Derfor ga jeg opp å ringe og reiste heller rundt med bilen selv.

Jeg spurte da jeg kom fram om de hadde sånn hylle og da viste de meg en helt annen hylle og de skjønte ikke hva jeg mente heller. De så ut som ett spørsmålstegn :D

Har tanken slått deg at når to stk ikke forstår hva du mener, så har det kanskje noe med måten du forklarer på?

Skrevet

Jeg har heller ikke sett dem, men er ikke så ofte på Europris.

Men, det som slår meg... du kaller det "hyller". Men på bildet er det da mer oppbevaringsbokser, og de heter jo "oppbevaringskube" også.

Kanskje ikke så rart at de ansatte ikke skjønte hva du mente? Sier noen "hylle" til meg, så tenker jeg på en rett plate som er festet i veggen, ikke noe som ser ut som en boks. Tror dette rett og slett handler om unøyaktig begrepsbruk...

Skrevet

:ler::tommelopp:

Skrevet

Jeg har ikke klagd på ingen respons på den. Skrev jo i innlegget over at ingen hadde sett den. Siden jeg ikke fikk noe respons. Ikke at jeg klagde på dere at jeg ikke fikk respons fra dere. Men siden jeg spurte om noen hadde sett den varen og ingen svarte så tenkte jeg at ingen hadde sett den derfor ingen svarte.

Da jeg spurte betjeningen kalte jeg de for kubehyller i metall. Er vell ikke sånn planke ol. i en kubehylle. Og planke er jo ikke metall heller. Og en boks tenker jeg som en boks, med fire kanter rundt og ett låkk. Tenker ikke på en boks som det man selv kan bygge i. Men kan godt spørre om de har kubehyller/kubeboks da i metall. Er dere fornøyd nå?

Er forresten mange andre jeg kjenner som de også ser ut som ett spørsmålstegn når de har forklart hva de kubehyllene/kubeboksene er. Og hva hadde dere forklart hva det er for noe bedre da? Siden dere ler av meg. Ble lei meg jeg nå. :tristbla: Er nemlig ikke så lett å forklare noe med riktige ord. Er ikke noe hyggelig at dere mobber meg for måten jeg skriver ting på, men jeg har nemlig vanskeligheter med å finne ord på ting. Jeg er ikke så perfekt og flinke som dere nemlig. Sorry.

Skrevet

Mente setningen før det med ingen respons og ikke innlegget før.

Skrevet

Utrolig frusterende når man selv vet så godt hva man mener, så blir det ikke riktig når det skal ut, ikke sant? Jeg hadde nok også kalt disse hyller. Kubeoppbevaring eller noe i den dur har ikke fantes i mitt vokabular før nå, ihvertfall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...