AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2010 #1 Skrevet 2. oktober 2010 Hei, Jeg bor i oslo, og må som regel kaste et par av varene jeg kjøper hver gang jeg handlermatvarer, selv om jeg er obs på hva jeg handler med meg! Noe er gammelt,muggent,utgått på dato..osv. Sist uke ble jeg mest sannsynlig matforgiftet etter å ha spist en tortilla-kyllingwrap i lunchen som jeg kjøpte hos rimi i sentrum av oslo. Jeg er SÅ skuffet over butikkene, og det virker som det BARE er Meny som har passe bra utvalg!! En annen butikk som jeg bor rett ved har så mye gammelt der at jeg nesten ikke finner noen grønnsaker som frister.. Kjenner noen seg igjen?
Safira Skrevet 2. oktober 2010 #2 Skrevet 2. oktober 2010 JA, jeg synes det er mye dårlig frukt og grønnsaker i butikkene! Jeg tror ikke jeg har opplevd å kjøpe annen mat som er dårlig, men så har jeg lært å sjekke datoen på ting som potensielt kan ha gått ut på dato. Så jeg må så godt som aldri kaste mat etter å ha vært i butikken, kanskje du må begynne å sjekke varene litt bedre? Heldigvis har jeg en "innvandrerbutikk" som ikke er alt for langt unna meg, og der har de fantastiske grønnsaker og frukt (og så er de så hyggelige og hjelpsomme), så jeg handler ofte der.
venus_ Skrevet 2. oktober 2010 #3 Skrevet 2. oktober 2010 Centra, Ultra og Meny er de beste butikkene i Oslo. Ica Maxi er også stort sett bra.
Alvina Skrevet 2. oktober 2010 #4 Skrevet 2. oktober 2010 Jeg foretrekker Meny, men vet også om blant annet par butikker som står for kvalitet, også en billigkjedebutikk. Vet om en butikk jeg aldri mer handler på, mens andre steder leverer kjeden prima varer.
tineline Skrevet 6. oktober 2010 #5 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har ikke dette problemet, men så handler jeg nesten hver dag med en fast plan for hva jeg skal ha den dagen, så varene blir sjelden liggende. Handler nesten bare på Kiwi og Rema.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå