Gå til innhold

Hygiene hos kjæresten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min vasker seg så dårlig nedentil, og selv om jeg sier at det lukter, så gjør han ikke noe med det. Jeg sier også "husk hva du skal gjøre før jeg kommer da" og slike ting, og stakkars han, han prøver jo å vaske seg. Han har endelig begynt å bruke såpe da, så det hjelper. Likevel synes jeg det er en dårlig makrell i tomat-lukt fra penisen hans, og en gammel mann-lukt fra ballene.

Denne lukten har han ikke når jeg vasker understellet hans, så det er tydligvis ikke noe som er uhelbredelig.

Jeg føler jeg har mast og og prøvd å si ifra, men hva annet kan jeg gjøre?

Det er jo et sårt tema, og jeg vil ikke såre han ved å si at han fortsatt stinker...

PS: Det hjelper ikke å suge han og kysse han rett etterpå. Jeg tror han er imun mot sin egen lukt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump

Skrevet

Huff.. Hva med å ta han med inn i dusjen og vise han hvordan man vasker seg ordentlig? Kjøpe med Asan mann først. Barbering kan også hjelpe, for lukt har det med å henge seg i håra.

Lykke til!

Gjest Tsunade
Skrevet

Er det ikke ille at TS skal måtte lære en voksen mann å vaske seg?

Men dette er nok ikke et helt uvanlig problem, har vært borti en sånn stinkbombe som mente at deodorant var skadelig, og som ikke kunne begripe hvorfor jeg ikke orket å suge ham...urk.

For noen få år siden var det en lege som så seg nødt til å gå ut i avisene om det han kalte "unge menns manglende hygiene".

For som han sa, vi lever ikke i middelalderen lenger, alle har tilgang på vann og såpe så det er ingen unnskyldning!

Er det ingen som har lært disse gutta noe da de vokste opp?

Skrevet

Er det ikke ille at TS skal måtte lære en voksen mann å vaske seg?

Men dette er nok ikke et helt uvanlig problem, har vært borti en sånn stinkbombe som mente at deodorant var skadelig, og som ikke kunne begripe hvorfor jeg ikke orket å suge ham...urk.

For noen få år siden var det en lege som så seg nødt til å gå ut i avisene om det han kalte "unge menns manglende hygiene".

For som han sa, vi lever ikke i middelalderen lenger, alle har tilgang på vann og såpe så det er ingen unnskyldning!

Er det ingen som har lært disse gutta noe da de vokste opp?

TS har da ikke sagt hvor gammel hun er.. Hun kan være 14-16 for alt jeg veit. Uansett... Har han ikke lært det ennå, så er det jo sannelig på tide å lære seg det

Gjest Tsunade
Skrevet

TS har da ikke sagt hvor gammel hun er.. Hun kan være 14-16 for alt jeg veit. Uansett... Har han ikke lært det ennå, så er det jo sannelig på tide å lære seg det

Er han gammel nok til å ha sex, så er han mer enn gammel nok til å vaske seg, ikke sant?

Uansett håper jeg for TS sin skyld at han skjerper seg, og ønsker henne lykke til! :)

Skrevet

Noen ganger er det sårt å vite sannheten, men du må bare si det. Si det på en fin måte. dessuten, om jeg stinket vondt ville jeg at noen skulle sagt det, istedenfor at jeg gikk uvitende rundt å forpeste hele nabolaget.

Skrevet

Er han gammel nok til å ha sex, så er han mer enn gammel nok til å vaske seg, ikke sant?

Åpenbart ikke :)

Skrevet

Æsj, noen menn er rett og slett uforbederlige på det området der. Jeg var gift med en sånn i flere år. Han lukta så vondt. Sa det til ham x antall ganger, men det blei aldri bedre. Vi har to barn sammen, de orket ikke å gi ham en klem engang, for "pappa, du lukter så vondt". Etter at jeg ble skilt, ble jeg nesten redd når jeg traff andre, helt angst for at de skulle lukte. Men har jo skjønt at de fleste faktisk ikke gjør det. Men det som var, var at selv om han hadde vaska seg før vi skulle ha sex, så hjalp det liksom ikke noe. Det gikk bare kort tid, så lukta han helt jævlig igjen. Sæden hans lukta også helt forferdelig. Så det skulle tro det var noe med typen i seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...